با بازگشایی اینترنت بین‌الملل لطفاً برای دریافت پشتیبانی به پیام‌رسان تلگرام مراجعه کنید.
از همراهی و صبوری شما متشکریم.
با تشکر، تیم فن ساب.

فارسی ساز GTA IV

جی تی ای آی وی
فارسی ساز بازی های کامپیوتر
وضعیت ترجمه: تکمیل شده
آخرین بروزرسانی فارسی ساز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

Grand Theft Auto IV یا به‌اختصار GTA IV، که چهارمین نسخه اصلی از این مجموعه است. این بازی، یک بازی کم‌نظیر جهان‌باز و اکشن است که در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت راک استار برای ۳ پلتفرم Xbox360, PS3 و Windows منتشر شده‌است.

قیمت :
50,000 تومان
هر سریال فقط بر روی یک سیستم به تعداد نامحدود نصب می‌شود.

این بازی حتی بدون فارسی‌ساز مناسب افراد زیر ۱۸ سال نمی‌باشد.

برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در آینده در آخرین لحظات قبل از انتشار این فارسی‌ساز تصمیم گرفتیم تا روی متن‌های ترجمه شده سانسور ماشینی اعمال کنیم. و این محصول بر خلاف ویدیوها و عکس‌های منتشر شده دارای سانسور می‌باشد. ولی همچنین برخلاف دیگر محصولات تیم ما متن‌های بازی قفل گذاری نشده و این سانسورها با کمی آموزش مادسازی و کمی دانش برنامه‌نویسی قابل شخصی‌سازی می‌باشد. (برای سوال یا جواب بیشتر کامنت بذارین یا به پشتیبانی یا گروه تلگرامی‌مون مراجعه کنین.)

توضیحات محصول

اطلاعات بیشتر

این محصول تمامی متن‌های نسخه چهام مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto را به همراه DLCهای داستانی The Ballad of Gay Tony و The Lost and Damned آن مانند؛ زیرنویس‌ها، آیتم‌ها، سایت‌های خبری، منو و … را به زبان فارسی ترجمه می‌کند.

 

این فارسی‌ساز نتیجه ماه‌های تلاش بی‌وقفه اعضای تیم ماست و ۱۰۰٪ بخش‌های بازی حتی DLCها و منوها کاملا ترجمه شده است. متن‌های بازی وفادارانه ترجمه شده و تلاش شده از بهترین معادل‌ها برای درک بهتر کنایه‌ها و اصطلاحات بازی استفاده شود. امیدواریم از انجام این بازی با این فارسی‌ساز نهایت لذت را ببرید.

 

با خرید این محصول از عوامل سازنده این فارسی‌ساز حمایت کنید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

داستان بازی درباره نیکو بلیک است، مهاجری از اروپای شرقی که برای زندگی جدید و فرار از گذشته‌ای تاریک، به آمریکا می‌آید. اما مثل هر شخصیتی در دنیای GTA، نیکو هم خیلی زود وارد دنیای جرم و جنایت می‌شود. او به‌دنبال ثروت و قدرت است، اما این جستجو برای او به بهای از دست دادن ارزش‌های اخلاقی‌اش تمام می‌شود.

نسخه های هماهنگ

فارسی‌ساز روی نسخه Complete Edition با آخرین ورژن v1.2.0.59 تست‌شده و هماهنگ می‌باشد.

این ریپک کامل‌ترین و نهایی‌ترین نسخه بازی بر اساس ورژن v1.2.0.59 می‌باشد که فارسی‌ساز براساس همین ریپک ساخته و منتشر شده است.

لینک های دانلود

آخرین بروزرسانی فارسی ساز: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴

لطفاً برای مشاهده لینک‌های دانلود خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

نصب

راهنمای نصب ویدیویی

تماشا در آپارات

مرحله ۰ – آماده‌سازی قبل از نصب

  1. نسخه‌های هماهنگ بازی در کادر زرد رنگ بالا ذکر شده همچنین برای هر نسخه ممکنه نکته‌هایی چه برای نصب بازی یا فارسی‌ساز ذکر شده که بهتره حتما مطالعه کنید.
  2. پیش از هر چیز بعد از نصب بازی بررسی کنید که بازی شما به درستی اجرا می شود و حداقل یک بار قبل از نصب فارسی ساز آن را اجرا کنید.
  3. نصب صحیح تمامی فارسی‌سازهای این سایت نیازمند پیش‌نیاز Visual Runtime Cpp 2015 می‌باشد که از این سایت قابل دریافت است.
  4. ممکنه چندین فایل متفاوت فارسی‌ساز قابل دانلود باشه، نسخه صحیح فارسی ساز را متناسب با نسخه بازی خود دانلود کنید. نصب نسخه اشتباه ممکن است باعث عدم اجرای فارسی ساز یا ایجاد خطا در بازی یا هنگام نصب آن گردد شود.
  5. لینک دانلود نصب‌کننده فارسی‌ساز خریداری شده در بخش کاربری سایت، در قسمت «فارسی‌سازهای من» با زدن روی پوستر بازی مورد نظر نمایان می‌گردد.

مرحله ۱ – شروع نصب

  1. فایل نصب کننده فارسی ساز را اجرا کنید.
  2. در صفحه خوش آمدگویی روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.
  3. در صفحه تعهدات، شرایط را مطالعه کرده و تأیید کنید.
  4. صفحات راهنما و عوامل سازنده را نیز به ترتیب با زدن گزینه «بعدی» پشت سر بگذارید تا وارد مرحله فعال سازی شوید.

مرحله ۲ – فعال سازی (ویژه فارسی‌سازهای غیررایگان)

  1. در این مرحله باید ایمیل ثبت نامی خود در سایت و سریال خریداری شده را وارد کنید.
    • سریال را نیز از انتهای صفحه «فارسی‌سازهای من» می‌توانید مشاهده و کپی کنید.
  2. پس از وارد کردن اطلاعات، روی «بعدی» بزنید. در صورت صحت اطلاعات و ارتباط با سرور، وارد مرحله بعد خواهید شد.
  3. اگر خطای فعال سازی دریافت کردید (مخصوصاً در ویندوز 7 یا 8)، باید از روش آفلاین استفاده کنید:
    • گزینه «فعال سازی آفلاین» را تیک بزنید.
    • روی «ذخیره فایل شناسه سیستم» کلیک کرده و فایل را در سیستم ذخیره کنید.
    • در جلوی سریال‌ خریداری شده روی گزینه «آپلود شناسه دستگاه» زده و فایل ذخیره شده در مرحله قبل را انتخاب کنید.
    • در صورت مواجه نشدن با خطا سریال مورد نظر با شناسه دستگاه فعال شده و دیگر قابل تغییر نمی‌باشد. (در صورت نیاز به تغییر با پشتیبانی در میان بگذارید.)
    • پس از فعال سازی، با زدن گزینه «دانلود فعال‌ساز آفلاین» فایلی در اختیارتان قرار می گیرد که باید در نصب کننده بارگذاری کرده و روی «بعدی» کلیک کنید تا مرحله فعال سازی کامل شود.

مرحله ۳ – انتخاب نسخه زیرنویس (در بعضی بازی ها)

  1. اگر برای بازی نسخه‌های مختلفی از زیرنویس (بر اساس کرک، ورژن، رنگ یا اندازه فونت) ارائه شده باشد، در این بخش نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. دقت کنید گزینه اشتباه ممکن است باعث نصب ناقص یا اجرا نشدن بازی شود.

مرحله ۴ – انتخاب مسیر نصب

  1. مسیر دقیق محل نصب بازی را به نصب کننده معرفی کنید.
  2. با زدن دکمه «بعدی»، مسیر بررسی می شود تا از صحت نسخه و محل نصب اطمینان حاصل شود.
  3. در صورت اشتباه بودن مسیر یا ناسازگاری نسخه، خطای مناسب نمایش داده می شود.
  4. با فعال کردن گزینه «پشتیبان گیری»، می توانید فارسی ساز را در آینده بدون آسیب به فایل های بازی به صورت سالم حذف کنید.

مرحله ۵ – نصب فارسی ساز

  1. پس از تأیید مسیر، فرآیند نصب آغاز می شود.
  2. ممکن است در بعضی نسخه‌ها، پیغامی برای ایجاد میان بر اجرای فارسی ساز روی دسکتاپ نمایش داده شود.
  3. پس از پایان نصب، پیام «نصب با موفقیت انجام شد» روی صفحه ظاهر می شود. حالا می توانید نصب کننده را ببندید.

مرحله ۶ – اجرای فارسی ساز و رفع مشکلات احتمالی

  1. نحوه اجرای فارسی ساز در هر بازی متفاوت است.
  2. برای رفع مشکلات در اجرا، حتماً بخش «سوالات متداول کاربران در خصوص این فارسی ساز» را در زیر این کادر مطالعه کنید.
  3. در صورت بروز هرگونه خطا، از بخش پشتیبانی سایت می توانید راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول

نکات نصب و اجرا

باید از شورتکاتی که نصب کننده در محل بازی و دسکتاپ شما به نام FanSub GTA IV ایجاد کرده بازی را اجرا نمایید.

این مشکل با تداخل ماد Fusion با فارسی‌ساز به وجود میاد بعضی از ریپک‌های موجود در سطح اینترنت به طور پیش فرض با این ماد ترکیب شده‌اند باید ۲ فایل مربوط به ماد Fusion را که داخل پوشه Plugins قرار دارند حذف کنید.

برای نمایش صحیح کلیدهای بازی باید قبل ورود به بازی زبان کیبورد را روی انگلیسی قرار دهید.

برای رفع مشکل استاتر می‌توانید از این فیکس استفاده کنید.

باید مقدایر زیر مطابق عکس به آخر بخش Target در پراپرتیز شرتکات ساخته شده توسط نصب کننده اضافه بشه. به جای بخش %% مقدار Vram سیستم خود را وارد نمایید.

-rglLanguage=ru-RU -nomemrestrict -norestrictions -availablevidmem %%

ممکنه کرک این بازی روی بعضی سیستم‌ها به درستی کار نکنه. ساده ترین راه برای رفع این مشکل تغییر تاریخ سیستم به ۵ سال قبل می‌باشد. ولی اگر با تغییر تاریخ سیستم مشکل دارین می‌تونین با استفاده از این راهنما و یک برنامه کمکی تاریخ سیستم رو فقط برای بازی تغییر بدین.

ابتدا برنامه RunAsDate رو دانلود کنین و سپس مطابق بخش های مشخص شده با رنگ قرمز در عکس آن را تنظیم کنید.

فارسی‌ساز با ماد‌های گرافیکی تداخل نداره ولی با ماد‌هایی که متنی رو در بازی تغییر میدن یا اضافه می‌کنن هماهنگ نیست که یا باعث حذف فارسی‌ساز می‌شن و یا باعث اجرا نشدن بازی میشن. امکان نصب چند ماد گرافیکی همزمان وجود داره ولی بعضی از مادها ممکنه باهم تداخل داشته باشند.

۳ ماد زیر  با فارسی‌ساز و روی نسخه الامیگوس تست شده است.

بهینه سازی نورپردازی

بهینه سازی کیفیت ساختمان‌ها

بهینه‌سازی کیفیت خیابان‌ها جاده‌ها و …

می‌تونین آهنگ‌های دلخواهتون رو در مسیر زیر بریزین و بعد در منوی توقف و سربرگ صوت و زدن گزینه اسکن کامل این آهنگ‌ها اسکن شده و آماده پخش در بازی قرار می‌گیرند. برای پخش کافی است هنگام رانندگی رادیو رو روی ایستگاه Independent radio تنظیم کنین.

Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music

توضیحات بیشتر با عکس

اگر ویدیو و عکس‌های همین صفحه کافی نیست، با کمی جست‌وجو در یوتیوب می‌تونید گیم‌پلی‌های ضبط شده با این فارسی‌ساز رو پیدا کنید. دقت کنید که ممکنه محتوای فارسی که پیدا کردید محصول ساخته ما نباشه پس حتما این مساله رو خود در کامنت‌ها یا توضیحات یا خود محتوا بررسی کنید.

لینک چند نمونه از محتواهای ساخته شده رو این زیر لیست کردیم.

 

واکترو Alireza Xhider (قسمت ۶ به بعد)

واکترو کانال Mu3tang (یوتیوب)

مقایسه فارسی‌ساز در کانال Subtitle Review

و…

اعضا تیم ترجمه

دست اندرکاران و عوامل

مدیر ترجمه :

Ahmad

مترجمان :

Stefan
|
Kiarash Zohouri
|
Zahra Jahani
|
Yohan
|
Rojda
|
Erf Hpr

تست بازی :

AminGoblin
|
Mobin
|
Aref
|
Mohammad

ویراستاری :

Reza
|
Ahmad

طراحی گرافیکی :

SinaJet
|
AminGoblin (ٍEaster Egg)

تیم فنی :

Reza
|
Ahmad

تاریخچه بروزرسانی ها

آخرین تغییرات فارسی ساز

  • ترجمه تمامی متن‌های DLC داستانی The Ballad of Gay Tony
  • ترجمه تمامی متن‌های DLC داستانی The Lost and Damned
  • رفع مشکل کرش روی سیستم‌ها
  • ویرایش ایرادات گزارش شده
  • ترجمه تمامی متن‌های بازی اصلی
بیشتر ببینید

بازی های پیشنهادی

نقد و بررسی

دیدگاه و پرسش های کاربران

119 دیدگاه برای فارسی ساز GTA IV

  1. Anti-Censore (خریدار محصول)

    سلام دوستان من تونستم روی نسخه قبلی که کرش میده یک پچ بسازم سانسور رو تقریبا حذف کنم روی نسخه جدید هم تست کردم بازم مشکلی نداشت. نمیدونم بازم توی بازی هست یا نه لطفا اگر استفاده کردین توی همین کامنت بهم خبر بدین.

    کانال تلگرام

    سایت

    پشتیبانی

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      -rglLanguage=ru-RU

    • Anti-Censore (خریدار محصول)

      دوباره آپلود شد.
      لینک

      چون گیت هاب به فنا رفته و آموزش نصب دیگه نیست.

      فقط این فایل رو بعد از نصب آخرین نسخه فارسی‌ساز فن ساب کنار فایل exe بازی بذارین و اجرا کنین بعد از نمایش پیغام موفقیت نصب این پچ تمومه.

  2. Amirfluy12 (خریدار محصول)

    سلام میشه لطفاً کمک کنید من این فارسی سازو دارم ولی سریالش استفاده شده و نمیدونم از کدوم اپ با این وضعیت اینترنت به پشتیبانی اطلاع بدم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید.

  3. MR_XLOG (خریدار محصول)

    اقا من نصب کردم بدون مشکل اورد بعد مشکل سیو داشت بو توجه به توضیحتون انجام دادم الا کلا اینگلیسی شده تیکت زدم کسی پیگیری نکرد

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، هیچ تیکتی ثبت نکردین.

  4. MR_XLOG (خریدار محصول)

    سلام بازی تست شده اول فارسی ساز خوب کار کرد مشکل سیو داشت طبق توضیحتون انجام دادم الا بازی کلا اینگلیسی هستش زبانش فارسی نیست

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا تیکت بزنید.

  5. Seyed Mousavi (خریدار محصول)

    سلامی سه باره خسته نباشید به تمامی پشتیبانی های فن ساب من زیر نویس فارسی رو با نسخه DODI رو نصب کردم بدون مشکل بدون لگ بدونی هیچ راحت مثل آب اورد بالا من قبلا یه نسخه نامعلوم دانلود کردم که زیر نویس روش نمی شه الان با نسخه DODI تونستم خیلی ممنون از ادمین های فن ساب

  6. Seyed Mousavi (خریدار محصول)

    سلامی دوباره خستـــــــــه نباشید یه سوال دیگه دارم اگه نسخه DODI رو کامل دانلود کنم و نصبش کنم و فارسی ساز رو بزار دیگه راحت میشه با فارسی ساز بازی کرد ؟؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، پیشنهاد خودمون نسخه ElAmigos هست که بدون مشکل اجرا میشه. ولی DODI هم اوکیه.

  7. radvin (خریدار محصول)

    شورتکات fansub gta i v اجرا میکنم یه صفحه سیاه نشون میده بعدش خودش خودکار میپره بیرون چیکارکنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، برای مشکلات نصب و اجرا لطفا تیکت بزنید.

  8. هومن

    سلام
    توی dlc ها چرا زیرنویس ها بهم ریختس؟ راه حلی داره؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، فارسی ساز هیچ مشکلی نداره. اگه متنی براتون بهم ریخته‌س مشکل از نسخه بازیتون هست. لطفا تیکت بزنید.

  9. borhan

    سلام ببخشید هیچ راهی نداره همزمان با مود fusionFix اجراش کنیم ؟
    نمیدونم مثلا دستکاری فایل های مود یا فارسی ساز چون بدون ماد عملا نمیشه بازیو بازی کرد
    و اینکه با مود گرافیک icenhancer سازگاره؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، خیر متاسفانه راهی نیست. سرمون خلوت بشه سعی می‌کنیم یه نسخه هماهنگ با این ماد آماده کنیم ولی چون کارها زیاده به این زودی آماده نمیشه.

  10. poaynis1

    با سلام و عرض ادب ببخشید من ماد fusionfix رو دارم کدوم نسخه فارسی ساز رو بگیرم بهش میخوره؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، این ماد با فارسی ساز هماهنگ نیست باید پاکش کنید تا بازیتون اجرا بشه.

  11. Seyed Mousavi (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید من بازی رو از OGAME نصب کردم که میخواستم فارسی ساز بزار رووش که فارسی ساز رو خردیم راحت دانلود شد ولی فارسی اصلا رو بازی نه انگار هست فقط تنها چیزی که هست لوگوی فن ساب هستش بعدش هیچ اثر فارسی رو گیم نیست بعدی فایل FanSub GTA IV که هست ارور میده ارورش : GTA IV FATAL ERROR: DFA did not initialize properly.
    ارورش اینه چیــکار کنم لطفا رهنمایی کنید من با هزار تا زور این فارسی ساز رو خریدم کمکم کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، همیشه برای هر فارسی ساز بخش زرد رنگ نسخه‌های هماهنگ رو بخونید و روی کلید منبع بازی بزنید و نسخه مناسب رو دانلود و نصب کنید. لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید.

  12. FBI

    نسخه FitGirl | ورژن v1.0.7 رو این نسخه اجرا میشه ؟ یا باید اخرین ورژن بازی نصب کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، خیر اجرا نمیشه. بخش نسخه‌های هماهنگ رو بخونید.

  13. FrozenFire (خریدار محصول)

    اگه میشه بگید چیکار کنم بازی حافظه گرافیکو درست تشخیس بده

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، بخش نکات نصب و اجرا رو بخونید.

  14. FrozenFire (خریدار محصول)

    هنوز بازی نکردم که کامل نظر بدم ولی طبق اموزش سایت ریختم و زیرنویس بدون مشکل نصب شد. خرید زیرنویس هم خیلی سریع انجام شد؛ ممنون از سایتتون و همچنین اون دوستی که فایل غیر فعال کردن سانسور زیرتویس رو گذاشت.

  15. Radin (خریدار محصول)

    این مود https://github.com/robi29/VisualIV
    خیلی اوکی و استیبل با فارسی ساز هم اوکیه
    نیاز نیست fusionfix داشته باشید صرفا فایلاش تو پوشه گیم کپی کنین

  16. Radin (خریدار محصول)

    درود، خیلی عالیه
    فقط راهی هست که با fusionfix اوکی بشه چون با این گیم اصلا ران نمیشه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      فعلا که وقت نکردیم ولی شاید روزی هماهنگش کنیم اول باید صبر کرد اینترنت ها رو وصل کنن.

  17. Alivania (خریدار محصول)

    عالی بود عالی عقش کردم دمتون گرم …میشه سری یاکوزا یا فاینال فانتزی . جی ار پی جی های خفن یا graveyard keeper stardew vally امثال اینارو اضافه کنید یا
    هر هفته ۱۰ تا بازی رو بذارید واسه قرعه کشی هر کدام‌بیشترین رای رو جمع کرد واسه ترجمه انتخاب بشه خیلی جذابیتش میره بالا و همیشه بازدید کننده سایت هم بیشتر میشه به بهانه اندن و در رای گیری شرکت کردن شاید بازیهای جدیدی که گذاشتید یا از قبل دوست داشت بخره و همین بهانه ای برای خرید باشه البته ببخشید جسارت کردم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، برای همچین چیزی برنامه داریم ولی توی این شرایط سخت قابل پیاده سازی نیست. اگه اینترنت ها وصل بشه سعی می‌کنیم با نظرسنجی پیش بریم.

  18. Osi (خریدار محصول)

    درود خدمت دوستان فن ساب
    من به تاریخ امروز زیرنویس gta iv رو تهیه کردم و از اونجایی که اینترنتی نیست و ایتا هم نمیشه برای تماس به شما ثبت نام کرد بیزحمت تو روبیکا بهم پیام بدید و فایل لایسنس رو لطفا برای نصب در اختیارم بزارید
    باتشکر

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، دوست عزیز هیچکدوم از خرید و نصب فارسی ساز دستی نیستن که براتون ارسال کنیم. شماره سریال توی سایت براتون ساخته شده صفحه فارسی ساز رو باز کنید یه بخش بنفش رنگ شماره سریال داره اونجا قرار گرفته. برای آموزش نصب هم یک ویدیو در بخش آبی رنگ آموزش نصب قرار دادیم کامل ببینید.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، دوست عزیز هیچکدوم از مراحل خرید و نصب فارسی ساز دستی نیستن که براتون ارسال کنیم. شماره سریال توی سایت براتون ساخته شده صفحه فارسی ساز رو باز کنید یه بخش بنفش رنگ شماره سریال داره اونجا قرار گرفته. برای آموزش نصب هم یک ویدیو در بخش آبی رنگ آموزش نصب قرار دادیم کامل ببینید.

  19. سید (خریدار محصول)

    سلام علیکم،خسته نباشید، من بازی GTA IV را در گوشی دانلود کردم که بعد به لب تاپ منتقل کنم الان سریال بازی فعال نمیشه برا انتقال به لب تاپ ،راهنمایی کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید.

  20. omid

    ببخشید با این ایمیل فارسی ساز رو خریدم الان هر کاری میکنم وارد نمیشه tankshow158@gmail.com اگه میشه رو این اکانتم فعالش کنید gta4

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا به پشتیبانمون توی ایتا https://eitaa.com/fansub پیام بدین.

  21. omid

    سلام من با این ایمیل بازی gta4 فارسی سازش رو خریدم همین کاری که گفتید انجام دادم اول سایت لطفا پیگیری کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، با این ایمیل تا حالا هیچ فارسی سازی خریداری نکردین. احتمالا با یک ایمیل دیگه خرید داشتین.

  22. wolf (خریدار محصول)

    درود بر شما این فارسی ساز سانسور شده است ؟؟؟ اگر سانسور شده است چطور میشه برداشت چون سنم دو برابر 18 هست اصلا لذتش بدون سانسور
    لینک یوتیوب با این وضعیت اینترنت افتضاح اصلا وارد نمیشه کسی راه حلی داره؟؟؟

  23. mFLASHr (خریدار محصول)

    ممنون از تیم عالی فن ساب ….. فارسی ساز که عالیه و خسته نباشید میگم
    فقط من یک مشکل تو خود بازی دارم که خیلی عجیبه وقتی کسی با من تماس میگیره وقتی جوابش رو میدم خود بازی تماس رو قطع میکنه این باعث شده هم بخشی از بازی رو نتونم بفهمم هم در یک مرحله که تماس مهمه گیر کردم و نمیتونم رد کنم
    در حال حاضر نسخه Elamigos را نصب دارم ولی نسخه FitGirl هم تست کردم و همین بود
    اگر کسی میدونه مشکل چیست لطفا کمک کنه

  24. Sandiego

    سلام خسته نباشید از جایی که منابع بازی رو گذاشتید دانلود کردم ولی هنگام استخراج با ارور دیتا چک و چکسام رو به رو میشم
    پرسیدم میگن که برای خراب دانلود کردن فایل هست ولی من همه کار کردم میتونید کمک کنید ؟؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      کدوم نسخه؟ اگر از گیم کیو نسخه الامیگوس رو بگیری بهتره.

  25. davod

    سلام لطفا بازی Black Myth Wukong رو فارسی سازی کنید هیچ سایتی نداره فارسی سازش رو ممنون.

  26. kiarash (خریدار محصول)

    سلام موقع دانلود این ارور میاد (DNS address could not be found. Diagnosing the problem.)

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا با یک اینترنت دیگه تست کنید. مشکل از DNS اینترنتتون هست.

  27. دوست (خریدار محصول)

    سلام
    فارسی ساز عالیه و فقط کمی متن ها سریع رد میشه
    و
    یک سوالی در مورد خود بازی دارم
    اینکه سیستم من توانایی اجرای خوب بازی را داره ولی باز هم لگ میشه آیا مشکل از ویندوزه چون سن آندریاس هم همین جور بود و تا مود سازگار شدن با ویندوز را ریختم خوب شد میشه راهنمایی کنید که چجوری درستش کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، سرعت رد شدن متن‌ها از خود بازیه و ما تغییری توش ندادیم. خود پورت این بازی بشدت بد بوده و لگ استارتر زیادی داره. در بخش نکات نصب و اجرا یه راه حل گذاشتیم بجز اون دیگه بلد نیستیم.

  28. Nobody3519 (خریدار محصول)

    درود، من فارسی ساز رو خریدم ولی لینکش کلا نمیاد و فیلتره.
    چیکار کنم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، سایت رو رفرش کنید. لینک ها بروزرسانی شدن.

  29. Amir (خریدار محصول)

    با سلام خسته نباشی فایل gta iv خریدم و فایل به من نمیده و نمی تونم دانلود کنم

  30. Mhdi (خریدار محصول)

    سلام سریال ها اومده اما لینک دانلود ای وی هنوز خرابه لطفا درستش کنید مرسی

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لینک ها مشکلی ندارن. با یک اینترنت یا مرورگر دیگه تست کنید.

  31. Amir.xz84 (خریدار محصول)

    سریال رو وارد کردم میگه قبلن روی سیستم دیگه نصب شده اخه من الان تازه خریدم توی قسمت افلاین هم بعد شناسه دستگاه برای فعال سازیش ارور میدع و نصب تمیشه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، دوباره اقدام کنید و اگه هنوز مشکلتون حل نشده تیکت بزنید.

  32. Monster2 (خریدار محصول)

    ممنونم از سایت به شدت خوبتون و زحمات زیادی که برای فارسی ساز ها میکشید امید وارم در تمام زمینه ها موفق باشید
    به امید روزی بهتر

  33. younes (خریدار محصول)

    دوستان اگه کسی ماد های گرافیکی رو از قبل دانلود داره ، لطف کنه آپلودشون کنه داخل یه سایت داخلی و لینکش رو بفرسته ماهم استفاده کنیم

  34. younes (خریدار محصول)

    ماد گرافیکی سازگاری وجود نداره برای این؟ هرچی ماد زدم کرش داده تاحالا

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، در بخش نکات نصب و اجرا ماد های سازگار با فارسی ساز رو گذاشتیم.

  35. Dexter Morgan (خریدار محصول)

    واقعا عالیه.راحت برام اورد. دستتون طلا😍

  36. sadegh (خریدار محصول)

    خیلی عالی بود ممنون از تیم سازنده و اون دوستی که پچ انتی سانسور گزاشته بود.

  37. Nima

    اقا کسی میدونه ریشیدو باید تو کدوم فولدرش ریخت خیلی نسخه اورجینالش درهم برهمه فولدراش معلوم نیست کدوم فولدر اصلیه

  38. sadegh

    سلام پچ بدون سانسوری که گزاشتید روی فیت گرل و اخرین نسخه فارسی ساز اجرا میشه دیگه؟

  39. MD

    درود راهی هست بشه ماد های گرافیکی گیمو گرفت؟ چون بدیختی نتی نیست که بریم نکسوس ماد

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نمیدونم وبسایت داخلی باشه که از ماد ها پشتیبانی کنه معمولا مرجع اصلی همون نکسوس ماد هست.

  40. Shantia (خریدار محصول)

    عالی

  41. Gokkk

    سلام من الان با یه اکانت دیگه اومدم با اکانت اصلیم میخوام وارد شم میگه باید تایید کنید ایمیلتون هر کاری میکنم نمیشه رو اینم جیمیلشه brawdo@mail.ir لطفا یه راه حلی بگید ممنون

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام نیازی به تایید ایمیل نیست فقط با ایمیل درست ثبت نام کن و رمز عبور بزن و بعدش وارد شو همین.

  42. Higana (خریدار محصول)

    بدون هیچ مشکلی نصب شد
    هم قیمت پایینه هم ترجمه ها خیلی عالیه
    تشکر از تیم فن ساب عالیه دستتون درد نکنه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، خوشحالم که راضی هستین.

  43. حامد (خریدار محصول)

    سلام
    کسی روی نسخه 1.0.7.0 تست کرده این فارسی ساز رو؟
    لطفاً جواب بدید!!

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      نیاز نیست کسی تست کنه ما ساختیمش و میدونیم جواب نمیده.

  44. Roozbeh_s

    سلام ممنون از سایت خوبتون من فارسی ساز رو ریختم بازی اصلی رو بازی کردم ولی Dlc هاش زیرنویسش حروف فارسی بهم ریخته داشت

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، احتمالا آپدیت آخر فارسی ساز رو استفاده نکردین یا نسخه بازیتون قدیمیه. تیکت بزنید و نسخه بازیتون رو اعلام کنید.

  45. ali

    درود من تو بازی مشکل سیو نشدن بازی دارم چجوری میشه حلش کرد؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نکات نصب و اجرا توضیح دادیم.

  46. matinmow (خریدار محصول)

    سلام. سانسورش رو چجوری میشه برداشت؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام والا نمیدونم الان میشه دیگه یا نه یک نفر ساخته توی تلگرام و گیت هاب دیده بودم گذاشته ولی الان که اینترنت نیست بهش دسترسی نیست.

  47. محمد (خریدار محصول)

    سلا فقط متن ها سانسور شده ؟
    یا کاتسین ها و پوشش کاراکتر ها هم سانسور کردین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، ما فقط متن رو تغییر میدیم و هیچ تغییری روی محتوای بازی انجام نمیدیم.

  48. mahdi (خریدار محصول)

    موجودی رو 500 هزار تومن بیشتر شارژ کردم میخوام مبلغش برگرده به حساب اشتباهی زدم 50 هزار تومن باید میزدم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، تیکت بزنید.

  49. matinmow (خریدار محصول)

    اقا من این فارسی ساز رو نصب کردم و گیمم همون مشکل سیو رو داشت و الان با برنامه run as date هم اجرا میکنم گیمو، مشکل سیو درست میشه اما فارسی ساز کار نمیکنه. بدون برنامه run as date هم اجرا میکنم فارسی ساز هست اما سیو نمیشه. لطفا اگه کسی میتونه راهنمایی کنه،ممنون.

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      ببین برای اجرای فارسی داخل Run As Date داخل بخش Parameter بنویس.

      -rglLanguage=ru-RU

  50. حامد

    سلام. من میخوام در سایتتون حساب باز کنم اما میخواد که ایمیل هام رو بررسی کنم در حالی که جیمیل بستست و اینترنت ملیه. شما هم در هیچ بستر داخلی پشتیبانی برای ما نذاشتید. امیدوارم که این مشکل رو زودتر حل کنید.

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      به خطایی که میاد دقت نکن احراز هویت ایمیل رو غیرفعال کردیم فقط کافیه ثبت نام کنی و وارد بشی.

  51. farhan

    سلام ای کاش پولی نبود اما میدونم شما خیلی زحمت میکشین با تشکر

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      ساخت محصول هزینه بره نمیشه همه چی رو رایگان ساخت ماهم داریم تو همین کشور زندگی کنیم.

  52. علی

    سلام و خسته نباشید ببخشید من اگر فارسی ساز رو بریزم بازی سانسور شده می شود یا نه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فارسی ساز فقط متن رو ترجمه کرده. هیچ تاثیری روی محتوای خود بازی نداره.

  53. M1death (خریدار محصول)

    سلام من خرید کردم از کجا میتونم دانلود کنم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، از بخش حساب کاربری – فارسی ساز های من. روی عکس بازی بزنید لینک دانلود و شماره سریالش میاد.

  54. sajad (خریدار محصول)

    چرا بعد از استخراج فایل زمانی که روی فایل نصبی کلیلک میکنم برنامه باز نمیشه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، برای مشکلات نصب تیکت بزنید یا پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  55. Phoenix

    سلام وقتتون بخیر آیا راهی هست فارسی ساز نسخه بدون سانسور gta iv رو بتونم بگیرم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      تیکت بزنید

  56. Saeed

    من نسخه فیتگرل بازی رو نصب کردم بعد پوشه بازی اصلی و دی‌ال‌سی‌ها از هم جدان میشه جداگونه واسه دی‌ال‌سی نصب میشه؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، همشون با هم نصب میشه و همزمان فارسی میشن.

  57. Hannibal

    سلام این فارسی مشکلی که با FusionFix هست درچه حده یعنی کلا بازی رو بالا نمیاره ؟؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بله با ماد هماهنگ نیست چون ماد متن های بازی رو تغییر میده و باعث میشه با فارسی ساز اجرا نشه. بشدت سرمون شلوغه برای بازی های مختلف باید ببینیم فرصت پیدا می‌کنیم با این ماد هماهنگش کنیم.

  58. fsdaef

    سلام این فارسی ساز با FusionFix مغایرت داره ؟؟ و اگر داره چطوریه یعنی کلا بازی رو بالا نمیاره ?چون ماد هم لازمه برای یه تجربه برای pc

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بله با ماد هماهنگ نیست چون ماد متن های بازی رو تغییر میده و باعث میشه با فارسی ساز اجرا نشه. بشدت سرمون شلوغه برای بازی های مختلف باید ببینیم فرصت پیدا می‌کنیم با این ماد هماهنگش کنیم.

  59. حسین

    این فارسی ساز بازی سانسور میکنه یا نه؟
    راهی هست که سانسور حذف کرد؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      تیکت بزنین

  60. mohsenmusavi (خریدار محصول)

    خیلی خوب و کامله دوبلش فقط یه کوچولو داره اونم کم کردن اف پی اس که اگر سیستمتون ضعیف باشه این بزرگیه

  61. mohsenmusavi (خریدار محصول)

    خیلی خوب و کامله دوبلش فقط یه مشکل کوچولو داره اونم کم کردن اف پی اس که اگر سیستمتون ضعیف باشه این مشکل بزرگیه

  62. street_dress

    ی سوال داشتم میخواستم بدونم DLC هاشم فارسی ساز داره؟ یا فقط برای خود جی تی ای 4 ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بله بازی اصلی با کل DLC ها فارسی سازی شده.

  63. mohsenmusavi (خریدار محصول)

    بازی خفن دوبله خفن یه زیرنویس خوب کم داشت که اونم جور کردم

  64. amir (خریدار محصول)

    سلام ممنون از سایت خوبتون برای gta iv گرفتم و واقعا شاهکار بود دوستان فیلم اموزشی ببینید قشنگ توضیح داده بازم ممنون از سایت خوبتون

  65. Faham (خریدار محصول)

    زیرنویس رو نصب کردم هنوز انگلیسی هست

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نسخه و ورژن بازی رو چک کنید و با شرتکات FanSub GTA IV اجرا کنید اگه هنوزم انگلیسیه به پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

      • Faham (خریدار محصول)

        1.2.0.43-DODI
        از شرتکات FanSab Gta iv اجرا کردم همه متن های بازی پاک شده
        از GTAIV.exe اجرا میکنم متن ها هستن ولی انگلیسی هست

        • Ahmad (خریدار محصول)

          پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  66. Ash (خریدار محصول)

    فارسی سازی عالی با اینکه سانسور شده بود ولی کاملا منظور رو میرسوند توی اینترنت بازی خیلی بدردم خورد خیلی ممنونم از تیم تون
    یه دو تا سوال داشتم
    آیا میشه امکان غیرفعال کردن لایسنس رو به داخل سایت اضافه کنید تا برای افرادی که سیستم عوض کردن کار راحت تر بشه؟
    و اینکه با ماد fusion fix gta iv چه مشکلی فارسی ساز داره شاید بتونم حلش کنم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، افرادی که سیستم عوض کردین پشتیبانی پیام بدن براشون اوکی می‌کنیم. ماد fusion یه سری متن هارو توی بازی تغییر میده که با فارسی ساز تداخل داره.

      • Ash (خریدار محصول)

        ممنونم از پاسختون
        آیا فقط فایل های زبان روسی رو تغییر داده و باعث ایجاد مشکل شده یا اینکه موضوع پیچیده تر هست؟
        البته راه حل پاک کردن صورت سوال هم هست که اون فایل های متن ماد رو حذف کرد

        • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

          بعضیا تو گروهمون خودشون ماد رو با فارسی ساز هماهنگ کردن

          ما نمیتونیم ماد ها رو با فارسی ساز هماهنگ کنیم هم زمان بره هم درخواست زیادی نداره.

      • Ash (خریدار محصول)

        میخوام بدونم کدوم فایل های بازی رو فارسی ساز تغییر داده؟
        و اینکه فایل russain.gxt چی توش وارد کردید که با fansubwapper.asi زبان فارسی نمایش داده میشه؟
        ماد fusion fix کله یه سه تا فایل .gxt داره که سر جمع 200 خط نمیشن اونا رو باید فارسی کنم تا مشکلش حل شه
        میشه کمکم کنید؟

        • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

          پشتیبانی بفرست ببینم چیکار میشه کرد.

  67. Sina st1117 (خریدار محصول)

    سلام من قبلا فارسی ساز را تهیه کردم الان اگر بخوام نسخه جدید که فارسی ساز دی ال سی ها هم هست رو دانلود کنم باید باز خریداری کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، خیر نیازی نیست. آخرین آپدیت فارسی ساز ها همیشه در بخش حساب کاربری-دانلودهای من قرار میگیره.

  68. Rio (خریدار محصول)

    سلام اگه کسی ماد گرافیک نصب کرده رو بازی و سازگار بوده با فارسی ساز لطفاً بگه

  69. علیرضا (خریدار محصول)

    بی همه چیزا نه خوده فارسی ساز میاره نه دیگه خوده بازی میاد بالا حرومتون شه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      مورد اول اینکه کامنت‌ها جای پیشتیبانی نیست. تو اکثر جاهای سایت آیدی گذاشتیم که اگر مشکل نصب داری پیام بدی.

      مورد دوم تو اگر ننه بابات بهت ادب یاد ندادن به ما یاد دادن کامنت هایی که توش فحش هست رو تایید نمیکنیم.

      مورد سوم اگر دقیقا طبق توضیحات نسخه درست رو نصب کنی و سیستم پیش نیازی کم نداشته باشه بدون مشکل اجرا میشه خیلیا بدون اینکه حتی پیام بدن نصب کردن و استفاده کردن پس الکی نیا فحاشی کن مشکل از خودته.

      مورد آخر مثل آدمیزاد پیام بده پشتیبانی مشکلت رو حل کنیم. اگرم نه بسلامت.

      اینم یادم رفت بگم نوشتی fatal errore گرفتی که اگر یه ذره سواد یا شعور داشتی توضیحات رو قبل خرید میخوندی که نوشته با ورژن ها 1.2.0.59 و 1.2.0.43 و 1.2.0.32 هماهنگه و احتمال زیاد چون روی نسخه 1.0.7.0 ریختی این خطا رو گرفتی که اگرم مثل یک مشتری با شعور به پیشتیبانی پیام میدادی جوابت رو میدادیم. ولی چه کنیم. که مجبوریم در کنار فعالیتی که می‌کنیم باید جواب آدمایی مثل تو رو هم بدیم.

  70. shayan (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید و مرسی از تیم خوبتون
    من فارسی سازو نصب میکنم وقتی ک اجراش میکنم داخل منو هیچ حروفی نیس و کرش میکنه.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، FanSub_admin@ توی تلگرام پیام بدین راهنماییتون کنیم.

    • Parsa (خریدار محصول)

      مشکلتو حل نکردی؟

  71. kiarash (خریدار محصول)

    سلام اپدیت سوم رو که نصب میکنم بازی کرش میکنه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، FanSub_admin@ توی تلگرام پیام بدین راهنماییتون کنیم.

  72. مهدی محمدی (خریدار محصول)

    سلام دوباره ببخشید من فارسی ساز نسخه ۲.۰ اشتباهی دانلود کردم چون بازیم نسخش ۱.۰ هست
    الان باید میتونم درست کنم یا باید نسخه ۱.۰ دوباره بخرم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نسخه فارسی ساز ربطی به نسخه بازی نداره. اگه مشکلی توی نصب فارسی ساز دارین به پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  73. مهدی (خریدار محصول)

    سلام من تو مرحله انتخاب پوشه بازی گیر کردم
    پوشه درستو که میشه
    ( program filesx86 grand theft auto iv) رو قبول نمیکنه نمیدونم چیکار کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

    • Ash (خریدار محصول)

      ببین رو یسری پوشه ها ویندوز حساس هست
      بهتره بازیت رو تو درایو C نصب نکنی یا تو درایو C یدونه فولدر بسازی مثلا Games و بازیت رو اونجا نصب کنی
      امیدوارم کمک کرده باشم

  74. امیرحسین (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید دی ال سی بازی جی تی ای آی وی حکایت گی تونی چند روز دیگه منتشر میشه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، هفته بعد

  75. Metti (خریدار محصول)

    سلام من فارسی ساز رو قبل از اینکه فارسی ساز دی ال سی قرار بدید خریداری کردم الان میرم تو گیم دی ال سی ها فارسی نشده باید دوباره خریداری کنم یا خیر ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نیازی به خرید دوباره نیست. پشتیبانی تلگرام پیام بدین مشکل انگلیسی اجرا شدن رو حل کنیم.

  76. Metti (خریدار محصول)

    با سلام دی ال سی جدید اومده باید دوباره خرید کنیم که اضافه بشه یا خیر؟ من ۳ ماه پیش فارسی ساز و خرید کردم و الان تو گیم میرم دی ال سی فارسی نیست

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نیازی به خرید نیست و آپدیت رو دانلود کنید dlc همراهش نصب میشه. اگه براتون فارسی نشده پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  77. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید بخوام بازی با پلی استیشن ۳ بازی کنم زیرنویس فارسی باید از سیدی فروش بخرم یا خودسایت هم میزارن

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، زیرنویس فارسی برا ps3 گیر نمیاد. شاید چند تا محدود اونم نمیدونم ازکجا بگیری.

  78. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید کسی که آپدیت 2.0 نصب کنه زیرنویس جی تی ای ۴ یا همون نیکو بلیکم روش میره یا ای ماله خوده دی ال سی

    • Ahmad (خریدار محصول)

      آپدیت همون چیزای قبلی هست + dlc

  79. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید جی تی ای ۴ کی آپدیت زیرنویس دی ال سی هاش میان

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، تا آخر هفته منتشر میشه.

  80. MAZYAR (خریدار محصول)

    خیلی ممنون از تیم خفنتون برای این فارسی ساز بسیار با کیفیت محشره واقعا خسته نباشید من خیلی ازش راضی ام
    فقط من وقتی میخوام برم DLC های بازی رو پلی بدم زیر نویس دچار مشکل میشه خواستم بدونم مشکل از کجاست و اینکه آیا اصلا DLC ها رو دوبله کردین ؟؟ اگر نه کی قراره انجام بشه ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، یکی از dlc ها بزودی منتشر میشه اونیکی هم تا یکی ۲ هفته دیگه میاد. هر دو بدون نیاز به هزینه اضافی و با آپدیت دردسترس خریداران قرار میگیره.

  81. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام میخواستم زیرنویس با کد فعال سازی بدم از سایت فعال کنه اما هیچ چیزی برای کد نبود فعال سازش ونه یک بار سایت آپدیت کنین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فارسی ساز رو دوباره از سایت دانلود کن. دیگه کد فعالسازی نیست و فایلی شده.

      • pishrofun1 (خریدار محصول)

        نه میگه یک نفر از آدرس ایمیل شما استفاده کرده منم کسی ازم آدرس ایمیل استفاده نکرده این ارور زیرنویس اساسین کرید برادر هود

        • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

          سعی کن یا مشکل فیلترشکنت رو حل کنی یا مستقیم ایمیل بدی بهمون fansub.ir@gmail.com کامنت‌ها جای پشتیبانی دادن نیست.

        • pishrofun1 (خریدار محصول)

          مگه باید با فیلترشکن زیرنویس و نصب کرد

          • Ahmad (خریدار محصول)

            نه. برای پشتیبانی تلگرام.

  82. علی (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید من فارسی ساز رو در نسخه 1.2.0.43 نصب کردم اما سیو های بازی رو نمیشناسه میگه به مشکل خوردن

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بالای نظرات راه حل مشکل سیو رو نوشتیم اگه حل نشد پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  83. علی (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید من روی نسخه 1.2.0.43 نصب کردم سیو بازیم به مشکل میخوره شناسایی نمیکنه میگه سیو خرابه راه حلی داره؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بالای نظرات راه حل رو نوشتیم. اگه مشکلتون حل نشد پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  84. پوریا (خریدار محصول)

    سلام . خسته نباشید . ممنون بابت این زیرنویس بدون مشکل و راحت روی نسخه 1.2.0.43 نصب و اجرا شد

  85. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید من میخوام فایل فعال سازی رو کپی کنم میگه باید فایل فعال سازی دانلود کنی بعد چیکار کنم بگین همینجا چون نمیتونم بیام پشتیبانی

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، https://fansub.ir/how-to-install/ این لینک آموزش نصب فارسی سازه. طبق این انجام بده اوکی میشه.

  86. امیر (خریدار محصول)

    سلام میخوام کد فعال سازی را فعال کنم میگه باید دانلود کنی بعد روی اون کد یا آدرس لایسنس نوشته آیا سایت به مشکل خورده

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، نه سایت مشکلی نداره. پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  87. MAZYAR (خریدار محصول)

    آموزش رفع سانسور فارسی ساز رو نمیزارین تو ساییتون ؟؟

    اگه کسی بلده میشه لطفا راهنمایی کنه !!

  88. MAZYAR (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر من بعد از نصب فارسی ساز بازی دیگه برام اجرا نمیشه دلیلش چیه ؟ میشه لطفا راهنمایی کنید !

  89. MAZYAR (خریدار محصول)

    سلام خیلی ممنون از تیم خفنتون من قبلا ازتون فارسی ساز هالونایت هم تهیه کردم واقعا خیلی با کیفیت و درجه یک بود
    من بعد از نصب فارسی ساز GTA IV بازی دیگه برام باز نمیشه نه شورت کات و نه فایل اصلی میتونید راهنمایی کنید که مشکل از چیه ؟؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، خوشحالیم که راضی بودین. پشتیبانی تلگرام پیام بدین که مشکل رو حل کنیم.

  90. Matin (خریدار محصول)

    سلام و خسته نباشید از تیم فن ساب
    فارسی ساز بسیار با کیفیت و متن ها عالی ترجمه شده ممنون از این کار بسیار زیبا

  91. علی

    میشه تو اپدیت های بعدی زیرنویس رو با نسخه 1.0.7.0 هماهنگ کنید
    متاسفانه تو نسخه های جدید خیلی از فایل های رادیو حذف شده و خیلی از مود ها با اون هماهنگ نیستن

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، اگه امکانش باشه هماهنگ میکنیم.

  92. دانیال (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید
    فارسی ساز رو نصب کردم اما هیچ متنی رو نه تو منو بازی نشون میده نه توی بازی
    چجوری درستش کنم ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، توضیحاتی که نوشتیم رو بخونید. اگه حل نشد به پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  93. امیرحسین (خریدار محصول)

    اول عید یعنی چندم فروردین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      تستش کامل شده. ادیت هاشو بزنیم نهایتا تا ۱۵ فروردین منتشر میشه.

  94. solospace

    سلام dlc ها رو هم اضافه کردید که من بخرم اگه نه که صبر کنم؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      توی عید DLC اول میاد و تا آخر فروردین DLC دوم. میتونی از بالای صفحه بخش اخبار تیم چک کنی.

      • امیرحسین (خریدار محصول)

        الان اول عید هنوز نیامده

  95. امیر

    فکر کنم دیگه وقتشه بلسفمس فارسی سازی بشه

  96. امیرحسین (خریدار محصول)

    ترو خدا جوابم بدین دیگه خیلی پیامام دیر میان این بار یه برنامه فایل بدین تا فایل یا نصب زیرنویس درست شه ممنون میشم یا خودتون با آپدیت درستش کنین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      گفتم دیگه یا نسخه‌ای که توی سایت نوشتیم دانلود کن یا با گوشی دوستی آشنایی چیزی تلگرام پشتیبانی پیام بده. از توی کامنت ها که نمیتونیم کمکت کنیم.

      • امیرحسین (خریدار محصول)

        سلام خسته نباشید کی زیرنویس دی ال سی ها میاد تاریخ آپدیت زیرنویس دی ال سی ها

        • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

          توی عید DLC اول میاد و تا آخر فروردین DLC دوم. میتونی از بالای صفحه بخش اخبار تیم چک کنی.

  97. امیرحسین (خریدار محصول)

    FanSub GTA IV اجرا نمیشه اما خود بازی اجرا میشه زیرنویس بخاطر ارور (0xc000007b ) ببیند اگه نتونستین جوابم بدین دوباره زیرنویس رو ناموجود کنید بعد دوباره آپدیت برخی از مشکلات بکنید تا دیگه زیرنویس کامل درست شه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      زیرنویس هیچ مشکلی نداره و برا همه درست اجرا میشه. احتمالا نسخه بازیت با فارسی ساز هماهنگ نیست. نسخه های هماهنگ رو نوشتیم یکی رو دانلود کن.

      • امیرحسین (خریدار محصول)

        سلام سایتی به من بدین که جی تی ای ۴ با دی ال سی پیدا کنم با این زیرنویس سازگار باشه ممنون

        • Ahmad (خریدار محصول)

          سلام، توی گوگل سرچ کن دانلود بازی gta iv و اولین سایتی که اومد برو نسخه Elamigos دانلود کن اوکی میشه.

          • امیرحسین (خریدار محصول)

            خب بعد من این نسخه Elamigos دی ال سی نداشت فقط دودی داشت که خودم ریختم زیرنویس روش نیامد بعد مطمعنی نسخه Elamigos دی ال سی داره باید تو نصب ها فعالش کرد

          • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

            ببین از هر سایتی که دانلود کنی ورژن بازی ذکر میشه همیشه اون ورژن هایی که نوشتیم مثلا 1.2.0.59 اصلا نسخه بدون دی ای سی نداره و خود راکستار همراه DLC اونا رو روی استیم منتشر کرده.

          • امیرحسین (خریدار محصول)

            سلام ممنون اومد

  98. امیرحسین (خریدار محصول)

    سلام پشتیبانی نمیتونم بیام چون فیلترشکن ندارم همینجا بگین

  99. امیرحسین (خریدار محصول)

    سلام من خسته نباشید من میرسم به آخر زیرنویس فونتم رد میکنم بعد میگه ارور the application was unable to start correctly(0xc000007b).click ok to closethe application. رو واسم میدم آخر نصب زیرنویس بعد می نویسته اتمام با موفقیت نصب شد بعد میرم تو FanSub GTA IV نمیاد بالا این ارور رو همینجا بگین ممنون میشم آخه من نمیتونم بیام پشتیبانی همینجا بگین ممنون خواهش می کنم زو جواب بدین

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      قبل از نصب زیرنویس چک کن که خود بازی اجرا میشه یا نه.

      • امیرحسین (خریدار محصول)

        اره

  100. pishrofun1 (خریدار محصول)

    سلام من زیرنویس را نصب کردم بعد در محل نصب بازی قرار دادم بعد ارور0xc00007b را داد من نمیام پشتیبانی همینجا واسم بگین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  101. sina st (خریدار محصول)

    علی هستید من اولش مشکل داشتم ولی با پشتیبانی خوبتون مشکلی حل شد واقعا عالی هستید

  102. sina st (خریدار محصول)

    ببخشید من فارسی ساز رو خریدم موقع نصب میگه تغییر نام یک پوشه به مشکل خورده نسخه بازی هم فیت گرل 1.2.0.43 است لطفا بگید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  103. Metti (خریدار محصول)

    با سلام من فارسی ساز رو نصب کردم ولی وقت وارد بازی میشم هیچ نوشته ای نیست و بعدش ک اینتر رو میزنم کرش میشه بیرون لطفا پاسخگو باشید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام پشتیبانی تلگرام پیام بدین مشکلتون رو حل کنیم.

  104. pishrofun1 (خریدار محصول)

    چند شنبه زیرنویس دوباره موجود میشه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      موجود شد

  105. Real_z

    خسته نباشید
    رو نسخه استیم هم کار میکنه؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      بله طبق توضیحات انجامش بدی تست شده و اجرا میشه.

  106. Hamed (خریدار محصول)

    سلام و عرض خسته نباشید به تیم فن ساب
    لطفا زیرنویس را با نسخه 1.0.7.0 هماهنگ کنید
    بهترین نسخه و بهینه ترین نسخه بازی همین ورژن هستش

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      اون قدیمیه و تست نکردیم اگر وقت کنیم بررسیش میکنیم.

  107. Aboli

    سلام وقتتون بخیر
    این مقاله رو توی پیشنهاد شده های گوگل دیدم و تعجب کردم چون هیچ جا فارسی ساز این بازی خفن رو پیدا نکردم
    دمتون گرم خیلی خوشحال شدم و اینکه ممنون میشم هر چه سریع تر موجود کنید.

  108. Sina st1117 (خریدار محصول)

    ببخشید کی میشه خرید ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، یکی ۲ روز دیگه باز میشه خرید

  109. امیرعلی

    ایول داداش بی زحمت فارسی ساز دارک سولز هم برای کنسول منتشر کنید

  110. pishrofun1 (خریدار محصول)

    زیرنویس ناموجود شد یکار کنین زود برگرده خواهش میکنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بزودی موجود میشه

  111. Milad (خریدار محصول)

    اقا من تا میخوام از لانچر فن ساب برم تو گیم ,گیم کرش میکنه میندازه بیرون
    نسخه گیمم 1.2.052 المیگوسع…

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  112. H (خریدار محصول)

    سلام و خسته نباشید
    من اصلا فکر نمیکردم که زیرنویسی که انجام دادید کیفیتش خوب باشه نسبت به جا های دیگه که فعلا اومده چون من فارسی ساز بازی های اساسین رو انجام دادم ولی کیفیتش اونقدر خوب نبود و جابه جایی فونت هم داشت ولی این فارسی ساز خیلی به نظرم کیفیتش چند سطح بالاتر نسبت به اون کارا دیگه تون هست تا اونجایی که پیش رفتم من این زیر نویس رو اول از سایت فارسی ساز گرفته بودم که به شدت افتضاح بود یعنی خیلی از ترجمه ها افتضاح و انگار ترنسلیت شده و همینطور به شدت جابه جایی فونت بود داخلش اصلا یه سری جا ها دیالوگ و متن رو نمیفهمی و همینطور موقع باز کردن ایمیل ها بازی کرش میکرد و من فکر میکردم مشکل از بازی هست تا اینکه زیرنویس شما رو در ادامه نصب کردم دیدم مشکل زیر نویسشون بوده و مشکل اینه انتقادم که میکنیم ازشون اصلا تایید نمیکنن کامنت رو حالا شاید ندیدن کاری ندارم به اونا
    کیفیت کارتون بهتر شده به نظرم ولی خب یه جا هایی سانسور هایی داره که با علامت ستاره جابه جا شده که فک میکنم برای اینه که از طرف نهاد خاصی مشکلی براتون پیش نیاد این کار رو کردید ولی این که ستاره گذاشتید و یه سری کلمه هاش رو گذاشتید بد نبود چون یه سری سایت ها اصلا ترجمه رو تغییر میدن و یه سری ایراد های دیگه داره به نظرم ولی چند سطح بالاتر و بهتره بود نسبت به ترجمه اون یکی سایت و همینطور نسبت به کارای قبلی خودتون
    در کل امیدوارم شما هم مثل سایت های فارسی ساز دیگه مثل گیم ساب و یا ….. بعد اینکه حمایت شدید ما رو نادیده نگیرید و اعتبار خودتون هم خراب نکنید شبیه گیم ساب که الان اعتبار خودشو به نظرم خراب کرده
    موفق باشید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، خوشحالم که خوشت اومده. فارسی ساز اساسین رو از ما گرفتی و مشکل داشت؟ میتونی پشتیبانی تلگرام از مشکلاتش عکس بفرستی.

      • H (خریدار محصول)

        منظور از مشکل این نیست که کار نکرد منظورم اینه که کار زیاد با کیفیتی نبود یعنی یه جا هایی متن ها بیرون زده شده بود یا یه سری از دیالوگ ها یا توضیحات جابه جایی داشت مثلا فعل جمله با علامت نقطه رفته بود اولش بعد تا ما میخواستم اون دیالوگ رو بخونیم درست رد شده بود البته این بیشتر توی متن ها و نامه ها بود ولی توی دیالوگ هم بود این مشکل یا بعضی از ترجمه ها جالب در نیومده بود ولی اینکارتون خوب بوده تا فعلا و اینکه چون تمومش کردم دسترسی ندارم که عکس بدم
        در کل میخوام بگم که همیشه سعی کنید کیفیت کارتون بالا باشه و همیشه بهتر از قبل باشه حالا نه فقط تو بحث ترجمه بلکه پاسخ گویی یا اگه پیش فروش گذاشتید به موقع تکمیل کنید اینطوری نشه که مثل جا های دیگه ای که بعد اینکه کارشون میگیره و یه مقدار حمایت میشن کیفیتشون میاد پایین

  113. Sina st1117 (خریدار محصول)

    فارسی ساز برای دی ال سی های بازی هم هست ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، با آپدیت اضافه میشن.

  114. khodesham (خریدار محصول)

    کاش سانسور نمیشد. به نظرم کسی که gta میزنه با تمام نوع گفتار و کلمات کیلیدی کاراکتر ها اشناست. و خب اتفاق ناگواری از این سمت پیش نمیومد…!

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بخاطر نهاد هایی که نظارت دارن روی فارسی ساز مجبوریم وگرنه فن ساب تعطیل میشه.

  115. MRKH94 (خریدار محصول)

    دمتون گرم عجب چیزیه

  116. Sina st1117 (خریدار محصول)

    ببخشید لایسنس تک کاربره با دو کاربره چه فرقی می‌کند

    • Ahmad (خریدار محصول)

      تک کاربره روی یک سیستم بینهایت نصب میشه. دو کاربره روی ۲ سیستم بینهایت نصب میشه.

  117. Sina st1117 (خریدار محصول)

    بعد اینکه بعد از خرید چقدر زمان میبره فارسی ساز به دستمان برسه؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      بلافاصله قابل دانلوده.

  118. Sina st1117 (خریدار محصول)

    ببخشید برای دانلود باید لایسنس هارو دانلود کنیم دیگه ?

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، لایسنس برای نصب استفاده میشه. خود فارسی ساز رو باید از بخش حساب کاربری/دانلود های من، دانلود کنید.

  119. yela (خریدار محصول)

    harf nadarid awliiiiii

دیدگاه خود را بنویسید
لطفاً مشکلات خود را در بخش تیکت اعلام کنید.
کامنت‌هایی که حاوی مشکلات نصب و اجرا هستند تایید نمی‌شوند و پاسخ نیز داده نخواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *