فارکرای ۴ (Far Cry 4) یک بازی تیراندازی اولشخص و جهانباز است که توسط Ubisoft ساخته شده. بازی در سرزمینی خیالی به نام کیرات در هیمالیا اتفاق میافتد و تمرکز آن روی آزادی عمل بازیکن، ماموریتهای متنوع، گشتوگذار در طبیعت و درگیری با گروههای مسلح است.
اطلاعات بیشتر
این محصول تمامی متنهای بازی فارکرای ۴ را مانند؛ دیالوگها، آیتمها، منو و … را به زبان فارسی ترجمه میکند.
این فارسیساز نتیجه چندماه تلاش بیوقفه اعضای تیم ماست و ۱۰۰٪ بخشهای بازی کاملاً ترجمه شده است. متنهای بازی وفادارانه ترجمه شده و تلاش شده از بهترین معادلها برای درک بهتر کنایهها و اصطلاحات بازی استفاده شود. امیدواریم از انجام این بازی با این فارسیساز نهایت لذت را ببرید.
با خرید این محصول از عوامل سازنده این فارسیساز حمایت کنید.
داستان و پیشنمایش
فارسیساز با نسخه Gold Edition هماهنگ میباشد.
۲ نسخه فارسی ساز ارائه شده که 1.10 برای نسخههای کرک شده و 1.12 برای استیم و یوپلی است.
این فارسیساز برپایه مانیتوری با رزولوشن 1920×1080 ساخته شده که ممکنه روی ابعاد کوچکتر به درستی نمایش داده نشود در صورت مشاهده مشکل با پشتیبانی برای رفع مشکلات و ساخت نسخه هماهنگ در ارتباط باشید.
لطفاً برای مشاهده لینکهای دانلود خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.
نکته مهم قبل از اجرای حذفکننده فارسیساز از بسته بودن کامل بازی در تسک منیجر سیستم مطمئن شوید در صورتی که بازی باز باشد فارسیساز ناقص حذف شده و بازی آسیب میبیند و ممکن است دیگر قابل اجرا نباشد.
نکات نصب و اجرا
احتمال خیلی زیاد بازی شما ورژن هماهنگ ذکر شده در سایت نیست.
از داخل تنظیمات بازی زبان بازی را روی فارسی تنظیم نمایید.
کیفیت اصلیترین شعار ما برای ساخت محصولاتمونه که میتونین برای مطمئن شدن از این مورد از محصولات رایگان استفاده کنید یا محتواهایی که مربوط به بقیه محصولاتمون هست رو تماشا کنید.
با توجه به این که این محصول به تازگی ساختهشده هنوز محتوایی ساختهشده با این محصول در سایتهایی مثل یوتیوب و آپارات یافت نشد لطفاً اگر برای این فارسیساز محتوایی پیدا کردین یا ساختین، لینک آن را کامنت کنید و یا برای ما ارسال نمایید تا در این بخش قرار دهیم. تا مخاطبین قبل از خرید از کیفیت محصول ما بیشتر مطمئن شوند.
دست اندرکاران و عوامل
آخرین تغییرات فارسی ساز
بازی های پیشنهادی
دیدگاه و پرسش های کاربران
47 دیدگاه برای فارسی ساز Far Cry 4
Darkeditor –
سلام لطفا میشه گیم RAINBOW GATE رو فارسی ساز کنید 🙏
bob (خریدار محصول) –
آقا تمومش کردم بازی رو ، لذت بردم کاشی ادامه فارکرای ها هم ترجمه کنید. ولی حقیقتا نمی دونم اصلا واستون می صرفه یا نه .با این دقتی که داخل ترجمه دیدم باور نکردنی بود برام .
دست تیمتون دردنکنه به ویژه احمد و رضا💖👍
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، خوشحالم که از فارسی ساز راضی بودین. اگه به حد خوبی فروش بره نسخه بعدی رو هم توی برنامه قرار میدیم.
کاربر –
من چند تا از فارسی ساز های گیم هاتون رو تجربه کردم واقعا دمتون گرم ولی بی زحمت برای نسخه ی 1.12 این بازی هم بزارید که نسخهی بهینه تریه
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، ما همیشه با آخرین آپدیت هماهنگ میکنیم. نسخه ۱.۱۲ هم هماهنگ گذاشتیم برای استیم و یوپلی ولی کرک شدش رو پیدا نکردیم. اگه کرک ۱.۱۲ داشته باشید همون نسخه استیم و یوپلی نصب میشه روش.
ili_bazzi (خریدار محصول) –
سلام من فارسی ساز رو روی ریپک wanderlust ریختم روی بازی هم نصب شد اما گزینه فارسی نیومد همه زبان هارم انتخاب کردم فارسی نبود چه کنم-_-
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، نسخه های هماهنگ در بخش زرد رنگ نوشته شدن. وقتی یک ریپک خارج از نسخههای هماهنگ دارید طبیعیه که عادی کار نکنه. لطفا تیکت بزنید.
shahrokh –
سلام وقتتون بخیر من خرید رو انجام دادم ولی لینکش برام نیومد چکار باید بکنم؟
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، لطفا تیکت بزنید.
Montanok (خریدار محصول) –
سلام
تو این شرایط دروغ نگم آسفالت شدم تا بتونم فارسی سازو بیارم بالا فکر کنم یه یکی دوساعتی وقتمو گرفت ولی بلاخره اومد بالا و دمتون گرم خدایی یکی از بهترین هایید توی فارسی سازی گیما
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، فکر کن ما دیگه داریم چی میکشیم توی این شرایط که فعالیت میکنیم:)))
میلاد (خریدار محصول) –
سلام احمد اگه بخواییم ارتباط برقرار کنیم باید کجا پیام بدیم؟
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، در بخش حساب کاربری تیکت بزنید.
دوست (خریدار محصول) –
فارسی ساز عالیه و کامل
و ممنون از پشتیبانی فعال و پاسخ دهی سریع
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، خوشحالم که راضی هستین.
دوست (خریدار محصول) –
منظورتون چیه تیکت بزنیم؟
Ahmad (خریدار محصول) –
در بخش حساب کاربری یک تیکت جدید باز کنید و مشکل رو مطرح کنید. توی کامنت ها نمیشه راهنمایی کرد. https://fansub.ir/new-ticket/ از این لینک هم میشه.
دوست (خریدار محصول) –
سلام
من ویندوز 10 هست و تمام مراحل را کامل رفتم و اروری هم دریافت نکردم ولی بعد از نصب فارسی ساز اون کار نکرد و توی تنظیمات خود بازی زبان فارسی نبود
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، لطفا تیکت بزنید و از پوشه بازیتون عکس بفرستین.
Night (خریدار محصول) –
سلام من فارسی ساز رو نصب کردم همچی اوکی کردم اما دیگه بازی باز نمیشه چرااا
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، لطفا تیکت بزنید.
محمدامین –
درود، اگر اقدام به خرید کنم و فارسی ساز را نصب کنم و نوشته ها بهم ریخته بود راهی هست درست شه؟
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، میتونین فارسی ساز رو با اجرای FanSub Uninstall پاک کنید.
دوست (خریدار محصول) –
سلام
من فایل را دانلود کردم و در قسمت آفلاین بارگزاری کردم ولی گزینه ی بعدی باز نمیشه من تمام کا را روی سیستم خودم انجام دادم
مشکل را چگونه بر طرف کنم؟
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، باید ایمیل و شماره سریال رو هم بصورت صحیح وارد کنید تا گزینهی بعدی براتون فعال بشه. در صورتی که باز هم مشکل داشتین لطفا تیکت بزنید.
دوست (خریدار محصول) –
سلام
من خرید رو کامل کردم و از روش فعال سازی آفلاین جلو رفتم و مشخصات سیستم رو هم وارد کردم و فعال شد ولی فایل فعال ساز آفلاین را به من نداد لینک دانلودش خرابه با چند برنامه دیگر مثل ADM امتحان کردم ولی لینک دانلود مشکل داره لطفاً بگید چیکار کنم
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، لینکش مشکلی نداره. این مشکل بخاطر ذرهبین هست. آدرس سایتمون رو توی مرورگر کروم سرچ بزنید و از اونجا اقدام به دانلود کنید.
محمدامین –
سلام، برای رزولوشن 1360 × 768 میاره؟
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، اگه منظورتون فارسی ساز هست که همینکه بازی اجرا بشه فارسی ساز هم اجرا میشه. اما احتمالا روی مانیتورتون متنها بهم ریخته نمایش داده بشه.
mamadSSD –
سلام،رفیقم میخواد لاگین کنه ازش کد میخواد الانم اینترنتا قطعه چی کار باید بکنه ایمیلشم : hoseinmotabary@gmail.com
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، توی اعلامیه بالای سایت نوشتیم که همه حساب ها خودکار تایید میشه باید ورود بزنید. اگه وارد نمیشه یعنی رمز رو اشتباه وارد میکنه. فعلا تا اینترنت وصل نشه کسی نمیتونه رمز عوض کنه.
Abozar (خریدار محصول) –
سلام بعد از بارگذاری فایل فعال ساز متاسفانه تیک گزینه بعدی فعال نمیشه
Ahmad (خریدار محصول) –
درود، باید ایمیل و شماره سریال رو هم بصورت درست وارد کنید.
hasann (خریدار محصول) –
سلام من بازیو پارسال نصب کردم الان امدم فارسیش کنم نمیدونم کدوم نسخه نصب دارم ولی همه مراحل فارسی ساز بدون مشکل رفتم ولی تو تنظمات بازی گزینه فارسی نداره واسم
ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول) –
سلام تیکت بزن و از بخش تنظیمات زبان بازی عکس بده.
max (خریدار محصول) –
سلام داخل بازی زبان فارسی نداره توی تنظیمات
Ahmad (خریدار محصول) –
سلام، تیکت بزنید.
madyar (خریدار محصول) –
سلام خسته نباشید من دستم خورد اشتباهی 2 تا farcry4 پرداخت کردم راهی هس که یکیش رو پس بدم ممنون میشم
Ahmad (خریدار محصول) –
سلام، به کیف پولتون اضافه شد.
amir (خریدار محصول) –
سلام
نسخه فارکرای تو pc 1.9.0هستش ولی وقتی فارسی ساز رو نصب میکنی گیم کرش میکنه
ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول) –
اگر کرش میکنه پیش نیاز های فارسی ساز نصب نیست ویدیو راهنمای نصب رو توی کادر آبی تماشا کن.
Shahryar –
سلام وقت بخیر.Elamigos اینو دانلود کنم بهتره یا dodi یا اون یکی؟ کدوم رو؟
Ahmad (خریدار محصول) –
سلام، در بخش نسخههای هماهنگ نوشتیم که با هر دو هماهنگ هست. هر کدوم دوست داشتین دانلود کنین.
Mamad_Palang (خریدار محصول) –
سلام بنده موقع نصب فارسی ساز ازم فایل فعال ساز میخولئ از کجا دان کنم
Ahmad (خریدار محصول) –
سلام، در بخش آبی رنگ آموزش نصب یک ویدیو گذاشتیم که کامل توضیح داده. لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید یا پشتیبانی تلگرام پیام بدین.
آریو (خریدار محصول) –
سلام لطفا فارسی ساز های فارکرای 3 و 4 رو یه فیکس براشون بدید، بعد از نصب دیگه امکان نصب مود نیست. نمیشه مود ریخت تو بازی دیگه حتی ترینر هم دیگه نمیشه استفاده کرد
Ahmad (خریدار محصول) –
سلام، امکانش نیست.
حسین –
سلام ممنون میشم نسخه ۵ رو هم کار کنید بی صبرانه منتظرشم
Itswily (خریدار محصول) –
واقعا کیف کردم. خیلی خفنه واقعا واسه همچین گیمی که با لهجه ناجور و اصطلاحات عجیب حرف میزنن لازمه همچین زیر نویسی. دمتون گرم واسه کار با ارزشتون
ابوالفضل (خریدار محصول) –
سلام شاید بگم مدت هاست که فارکرای 4 رو توی هارد داشتمش می خواستم بازیش کنم اما جز یکمش واقعا نشد به دلایل مختلف از جمله نفهمیدن داستانش که اصلا حال نمی داد چون سری فارکرای واقعا داستان هاش جذابیت خاص خودش داره اما از زمانی که سایتتون معرفیش کرد میتونم بگم منتظر بودم تا شما منتشر کنید تا بتونم تجربه یا زیرنویس انجام میدم و دمتون گرم بابت انتشارش که تجربه خیلی خوب با قیمت مناسب ارائه میدید امیدوارم توی پروژه های بعدیتون بازی هایی شبیه به این که تا حدودی قدیمی هستند ولی فوق العادند اما زیرنویس ندارند مثل فارکرای پریمال بعضی سری های اساسین و… رو هم در دستور ساخت قرار بدهیند
Fariborz.i (خریدار محصول) –
دمتون گرم مشتی هستید و پر ستاره 👏 قیمت یک بستنی اما ارزش کار بی حد ..
Gg12 (خریدار محصول) –
عالی فارسی سازی عالی بود فقط یک سوال داشتم داخل تنظیمات زیرنویس دو زبان فارسی بود یکی فارسی یکی فارسی 2 میخواستم بدونم چه فرقی داره و ممنون از تمام زحمات شما تیم فن ساب 🌹🌹
ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول) –
داخل بخش سوالات پرتکرار نوشتم.
A.Ho3in64 –
روی ویدیو ک کلیک میکنی میخوای تست ترجمه بازی ببینی دقایقی ارور میزنه.درستش کنید. خطا میزنه ……..no video suporte
تنها گیم (خریدار محصول) –
سلام جون دل خسته نباشید عزیزم من زيرنويس فارسی را خریدم و از کیف دیجیتال کسر شد و صفحه اکانت من با سریال مربوطه لود شد ولی هرچه زدم روی دکمه دانلود اصلا هیچ اتفاقی نیفتاد و دانلود نشد چند بار صفحه را ریلود و حتی از اول وارد شدم ولی متاسفانه دانلود را که می زنم دانلود نمی شه لطفا رسیدگی کنید
ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول) –
تیتکت بزن یا پشتیبانی پیام بده تا این باگ رفع بشه.
Matiu34 –
سلام
آیا بازی far cry 4 روی این کامپیوتر میاد یا خیر؟
Ram 8 gb
Gpu Nvidia geforce gt 710
Cpu Intel pentium g2020
ممنون
Ahmad –
سلام، توی یوتیوب چک کنید یا خودتون بازی رو نصب کنید.
Mr.Black –
سلام و وقت بخیر
میتونم بدونم بازیهایی که در دست ترجمه دارید چه عناوینی هستن؟! همین فارکرای ۴ رو نصب کرده بودم که بازی میکنم اما بعد که خبر ترجمه رو شنیدم دست نگه داشتم. اگه بازی های دیگهای دارید ترجمه میکنید، بگید بهتره که بدون فارسی ساز بازی نکنیم.
ضمناً امیدی برای ترجمه Hades یا بازیهای قدیمیتر مثل Dishonored هست؟!
Ahmad –
سلام، چون سایت های دیگه سواستفاده میکنن از بازیهایی که معرفی میکنیم، نمیتونیم بگیم روی کدوم بازیها داریم کار میکنیم. چون ما تلاش میکنیم که یک کار با کیفیت منتشر بشه ولی همینکه متوجه بشن روی یک بازی داریم کار میکنیم سریع یک نسخه با ترجمه خیلی ضعیف میدن که دیگه کسی از ما چیزی نگیره.
Saeed –
عالی کاش میشد همه بازیهای خوب دوبله فارسی میشد بازم دمتونگرم خسته نباشین
Gg12 –
سلام ممنونم از تمام زحمات شما و سایتتون رو تبریک میگم امیدوارم همینجوری پیشرفت کنید 🌹 فقط میخواستم بدونم تایم تقریبی انتشار فارسی سازی کی هست ممنون از زحمات شما 🌹
Ahmad –
سلام، خوشحالم که راضی بودین.طی ۲ ۳ روز آینده منتشر میشه.
Hossein – hossna bey –
فقط اینو میدونم که فن ساب تو این روزای سخت کاری میکنه که با شاهکارهایی که میسازه ساعت ها از بازی کردن با نسخه فارسی لذت میبریم، واقعا ازتون ممنونیم گروه بی نقص فن ساب، امیدوارم که همیشه در سلامت کامل به سر ببرین و با شاهکاراتون دل مارو شاد میکنین دلتون همیشه شاد باشه، (لطفا این فارسی ساز فارکرای 4 رو هم بزارین که جز نسخه فن ساب دیگه هیچ نسخه فارسی سازی ارزش پلی نداره) فقط و فقط فن ساب
رامین –
سلام لطفا فارسی ساز کامل Assassin’s Creed III: Remastered را هم دار سایت قرار دهید باسپاس
.. –
سلام اگر منتشر بشه چقدر قیمت میخوره یا رایگانه؟
Ahmad –
سلام، بزودی قیمت میخوره. هنوز مشخص نیست چند تومنه.
hosein1485 –
درود
حدودا چند روز دیگه منتشر میشه ؟
ادمین فنساب (رضا) –
یک یا دو روز دیگه
Matiu34 –
سلام
یک سوال داشتم
اگه بخواین بازی dispatch رو به صورت فارسی ساز بسازید ، تا کی میسازید ؟
ادمین فنساب (رضا) –
دو هفته دیگه.
سهیل –
سلام چرا این فارسی ساز رو سبد خرید قیمت نداره بعد افزودن به سبد خرید رو میزنم دوباره بر میگرده جای اول سبد خرید من هم خالی میمونه کی قیمت می خوره تشکر از بچه های فن ساب
ادمین فنساب (رضا) –
هنوز منتشر نشده.
ممعلی –
آقا خیلی مبارکه سایت
روی سیستمم از یک ماهه نصبه منتظر فارسی سازش بودم دمتون گرم
چجوری باید دانلودش کنیم؟ چون هرچقد میزنم روی افزودن به سبد نمیاد واسم
bahram2mx –
سلام در ظاهر جدید سایت گزینه باز گشت به صفحه اصلی {صفحه اول سایت} بالا سمت راست فکر کنم با مرورگر فایرفاکس دیده نمیشه
Amir –
سلام بر تیم بزرگ فن ساب اول از همه سایت نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم همیشه پر قدرت ادامه بدین و بعد به درخواست هم داشتم اگه میشه devil may cry collection هم فارسی کنید مطمعن ام خیلی بازخورد خوبی میگیره چون جایی رو ندیدم این کارو بکنه
آرمین –
مبارکه
آقا چرا devil may cry collection رو فارسی نمی کنید؟ کلا یه سری به این فرنچایز بزنید
Ahmad –
سلام، درخواست این سری کمه.
bahram2mx –
سلام در ظاهر جدید سایت گزینه باز گشت به صفحه اصلی {صفحه اول سایت} کجا هست؟
Ahmad –
سلام، روی لوگوی فن ساب بالا سمت راست کلیک کنید.
Matiu34 –
سلام
خسته نباشید
سایت نو هم مبارک باشه
لطفا فارسی ساز بازی dispatch رو هم بسازید.
با تشکر
ادمین فنساب (رضا) –
بزودی اول فارکرای بعدش بقیه