با بازگشایی اینترنت بین‌الملل لطفاً برای دریافت پشتیبانی به پیام‌رسان تلگرام مراجعه کنید.
از همراهی و صبوری شما متشکریم.
با تشکر، تیم فن ساب.
فارسی ساز دارک سولز 1 ریمستر

فارسی ساز Dark Souls: Remastered

دارک سولز ریمستر
فارسی ساز بازی های کامپیوتر
وضعیت ترجمه: تکمیل شده
آخرین بروزرسانی فارسی ساز: ۶ آذر ۱۴۰۳

دارک سولز ۱ (Dark Souls 1)، یک بازی نقش‌آفرینی اکشن به شدت دشوار و دنیایی تاریک و فانتزی است که توسط شرکت FromSoftware ساخته شده است. این بازی که به خاطر گیم‌پلی چالش‌برانگیز و داستان پیچیده‌اش شناخته می‌شود، بازیکنان را به دنیایی پرتاب می‌کند که در آن مرگ بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه بازی است. در دارک سولز، بازیکنان باید با موجودات وحشتناک مبارزه کنند، معماها را حل کنند و دنیای بازی را کشف کنند ...

قیمت :
50,000 تومان
هر سریال فقط بر روی یک سیستم به تعداد نامحدود نصب می‌شود.

توضیحات محصول

اطلاعات بیشتر

این محصول تمامی متن‌های نسخه ریمستر بازی ارواح تاریک ۱ را به همراه DLC داستانی Artorias of the Abyss آن مانند؛ زیرنویس‌ها، توضیحات سلاح‌ها و آیتم‌ها، منو و … را به زبان فارسی ترجمه می‌کند. این فارسی‌ساز نتیجه چند ماه تلاش بی‌وقفه اعضای تیم ماست و ۱۰۰٪ بخش‌های بازی حتی DLC و منوها کاملا ترجمه شده است. متن‌های بازی وفادارانه ترجمه شده و تلاش شده از بهترین معادل‌ها برای درک بهتر کنایه‌ها و اصطلاحات بازی استفاده شود. امیدواریم از انجام این بازی با این فارسی‌ساز نهایت لذت را ببرید.   با خرید این محصول از عوامل سازنده این فارسی‌ساز حمایت کنید.
معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

در دنیایی تاریک و فراموش شده، جایی که آتش رو به خاموشی است و موجودات عجیب و غریب پرسه می‌زنند، شما در نقش یک محکوم به مرگ بیدار می‌شوید. در این سرزمین نفرین‌شده، مرگ تنها آغاز راه است و شما باید در سفری سخت و طاقت‌فرسا به دنبال کشف حقیقت و شکستن نفرین خود باشید.
فارسی ساز دارک سولز 1 ریمستر

نسخه های هماهنگ

این فارسی‌ساز فقط روی نسخه ریسمتر بازی با ورژن‌های 1.03 یا 1.03.1 قابل نصب است.

نسخه پیشنهادی: DODI

بدون نیاز به نصب آپدیت با این نسخه تست شده و هماهنگ است.

لینک های دانلود

آخرین بروزرسانی فارسی ساز: ۶ آذر ۱۴۰۳

لطفاً برای مشاهده لینک‌های دانلود خود ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

نصب

راهنمای نصب ویدیویی

تماشا در آپارات

مرحله ۰ – آماده‌سازی قبل از نصب

  1. نسخه‌های هماهنگ بازی در کادر زرد رنگ بالا ذکر شده همچنین برای هر نسخه ممکنه نکته‌هایی چه برای نصب بازی یا فارسی‌ساز ذکر شده که بهتره حتما مطالعه کنید.
  2. پیش از هر چیز بعد از نصب بازی بررسی کنید که بازی شما به درستی اجرا می شود و حداقل یک بار قبل از نصب فارسی ساز آن را اجرا کنید.
  3. نصب صحیح تمامی فارسی‌سازهای این سایت نیازمند پیش‌نیاز Visual Runtime Cpp 2015 می‌باشد که از این سایت قابل دریافت است.
  4. ممکنه چندین فایل متفاوت فارسی‌ساز قابل دانلود باشه، نسخه صحیح فارسی ساز را متناسب با نسخه بازی خود دانلود کنید. نصب نسخه اشتباه ممکن است باعث عدم اجرای فارسی ساز یا ایجاد خطا در بازی یا هنگام نصب آن گردد شود.
  5. لینک دانلود نصب‌کننده فارسی‌ساز خریداری شده در بخش کاربری سایت، در قسمت «فارسی‌سازهای من» با زدن روی پوستر بازی مورد نظر نمایان می‌گردد.

مرحله ۱ – شروع نصب

  1. فایل نصب کننده فارسی ساز را اجرا کنید.
  2. در صفحه خوش آمدگویی روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.
  3. در صفحه تعهدات، شرایط را مطالعه کرده و تأیید کنید.
  4. صفحات راهنما و عوامل سازنده را نیز به ترتیب با زدن گزینه «بعدی» پشت سر بگذارید تا وارد مرحله فعال سازی شوید.

مرحله ۲ – فعال سازی (ویژه فارسی‌سازهای غیررایگان)

  1. در این مرحله باید ایمیل ثبت نامی خود در سایت و سریال خریداری شده را وارد کنید.
    • سریال را نیز از انتهای صفحه «فارسی‌سازهای من» می‌توانید مشاهده و کپی کنید.
  2. پس از وارد کردن اطلاعات، روی «بعدی» بزنید. در صورت صحت اطلاعات و ارتباط با سرور، وارد مرحله بعد خواهید شد.
  3. اگر خطای فعال سازی دریافت کردید (مخصوصاً در ویندوز 7 یا 8)، باید از روش آفلاین استفاده کنید:
    • گزینه «فعال سازی آفلاین» را تیک بزنید.
    • روی «ذخیره فایل شناسه سیستم» کلیک کرده و فایل را در سیستم ذخیره کنید.
    • در جلوی سریال‌ خریداری شده روی گزینه «آپلود شناسه دستگاه» زده و فایل ذخیره شده در مرحله قبل را انتخاب کنید.
    • در صورت مواجه نشدن با خطا سریال مورد نظر با شناسه دستگاه فعال شده و دیگر قابل تغییر نمی‌باشد. (در صورت نیاز به تغییر با پشتیبانی در میان بگذارید.)
    • پس از فعال سازی، با زدن گزینه «دانلود فعال‌ساز آفلاین» فایلی در اختیارتان قرار می گیرد که باید در نصب کننده بارگذاری کرده و روی «بعدی» کلیک کنید تا مرحله فعال سازی کامل شود.

مرحله ۳ – انتخاب نسخه زیرنویس (در بعضی بازی ها)

  1. اگر برای بازی نسخه‌های مختلفی از زیرنویس (بر اساس کرک، ورژن، رنگ یا اندازه فونت) ارائه شده باشد، در این بخش نسخه مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. دقت کنید گزینه اشتباه ممکن است باعث نصب ناقص یا اجرا نشدن بازی شود.

مرحله ۴ – انتخاب مسیر نصب

  1. مسیر دقیق محل نصب بازی را به نصب کننده معرفی کنید.
  2. با زدن دکمه «بعدی»، مسیر بررسی می شود تا از صحت نسخه و محل نصب اطمینان حاصل شود.
  3. در صورت اشتباه بودن مسیر یا ناسازگاری نسخه، خطای مناسب نمایش داده می شود.
  4. با فعال کردن گزینه «پشتیبان گیری»، می توانید فارسی ساز را در آینده بدون آسیب به فایل های بازی به صورت سالم حذف کنید.

مرحله ۵ – نصب فارسی ساز

  1. پس از تأیید مسیر، فرآیند نصب آغاز می شود.
  2. ممکن است در بعضی نسخه‌ها، پیغامی برای ایجاد میان بر اجرای فارسی ساز روی دسکتاپ نمایش داده شود.
  3. پس از پایان نصب، پیام «نصب با موفقیت انجام شد» روی صفحه ظاهر می شود. حالا می توانید نصب کننده را ببندید.

مرحله ۶ – اجرای فارسی ساز و رفع مشکلات احتمالی

  1. نحوه اجرای فارسی ساز در هر بازی متفاوت است.
  2. برای رفع مشکلات در اجرا، حتماً بخش «سوالات متداول کاربران در خصوص این فارسی ساز» را در زیر این کادر مطالعه کنید.
  3. در صورت بروز هرگونه خطا، از بخش پشتیبانی سایت می توانید راهنمایی بگیرید.

سوالات متداول

نکات نصب و اجرا

بازی شما تا ورژن نهایی بازی آپدیت نبوده و با فارسی‌ساز هماهنگ نیست. برای رفع این خطا ابتدا طبق آموزش بالا فارسی‌ساز را حذف کرده و بازی را آپدیت نمایید.

اول بازی را نصب کرده و تا آخرین نسخه آپدیت نمایید و پس از نصب فارسی‌ساز با استفاده از فایل فیکس آن را داون‌گرید کنید.

اگر ویدیو و عکس‌های همین صفحه کافی نیست، با کمی جست‌وجو در یوتیوب می‌تونید گیم‌پلی‌های ضبط شده با این فارسی‌ساز رو پیدا کنید. دقت کنید که ممکنه محتوای فارسی که پیدا کردید محصول ساخته ما نباشه پس حتما این مساله رو خود در کامنت‌ها یا توضیحات یا خود محتوا بررسی کنید.

لینک چند نمونه از محتواهای ساخته شده رو این زیر لیست کردیم.

 

واکترو پلاتینیوم امید لنون

واکترو کانال Amir Yekta

واکترو کانال AQUG

پلی‌ترو کانال Deris (قسمت ۱) (قسمت ۲)

و…

اعضا تیم ترجمه

دست اندرکاران و عوامل

مدیر ترجمه :

WickedBookWorm

مترجمان :

WickedBookWorm
|
Frostin, The Commander
|
Reza

تست بازی :

Lennon
|
WickedBookWorm

ویراستاری :

WickedBookWorm

طراحی گرافیکی :

SinaJet

تیم فنی :

Reza
|
Ahmad

تاریخچه بروزرسانی ها

آخرین تغییرات فارسی ساز

  • ترجمه تمامی متن‌های بازی
بیشتر ببینید

بازی های پیشنهادی

نقد و بررسی

دیدگاه و پرسش های کاربران

109 دیدگاه برای فارسی ساز Dark Souls: Remastered

  1. Sadrohegd (خریدار محصول)

    با سلام وخسته نباشید به تیم توانای فنساب.
    فارسی ساز این بازیی که ترجمه نسبتا سختی داره به بهترین شکل ممکن به زبان فارسی ترجمه شده که قدرتمند بودن تیم مترجمین عزیز نشون میده.
    میخواستم درخواست کنم اگر شرایطش موجوده سراغ بقیه عناوین سولز مثل دارک سولز 2 و 3 برید…دارک سولز 2 اصن ترجمه ای نداره نسخه سوم هم خودتون باید بدونید اون زیرنویس سطح پایین اصن کفاف داستانی شبیه به دارک سولز 3 رو نمیده.
    با تشکر از تیم خوبتون.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، بررسی می‌کنیم.

  2. Parsa

    برا ps4 هکی هم هست خریداری کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، خیر.

  3. BLACKAJ13 (خریدار محصول)

    کاملا با تجربه و با حوصله فوق العاده بازی فارسی ساز شده در حدی که انگار خود بازی ساز از قبل این بازی رو فارسی درست کرده ، واقعا ممنونم از تیم فارسی ساز ، بهترین سایت فارسی سازی هستین که تاحالا دیدم

  4. Amir_AS (خریدار محصول)

    خیلی عالی بود بازی رو تموم کردم اگر میشه حتما فارسی ساز دارک سولز 3 هم درست کنید خیلی ممنون از این سایت خفنتون

  5. Abalfazlbahramy (خریدار محصول)

    سلام من فارسی ساز را نصب کردم ولی الآن که باز می خوام نصب کنم اکانتم میاد بالا ولی شماره سریالم نه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا تیکت بزنید.

  6. Mojtaba.SNOW

    کاش دارک سولز 2 هم فارسی میکردین

  7. ALIREZA (خریدار محصول)

    سلام ببخشید من این فارسی ساز رو خریداری کردم اما وقتی ایمیل و شماره سریال رو می‌زنم برام می‌نویسه این شماره سریال قبلا در سیستمی دیگر استفاده شده اینترنت هم وصل کردم. می‌تونید راهنمایی کنید.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید.

  8. itzalirezab

    سلام و خسته نباشید،
    من با ایمیل زیر:
    a.stormkings@gmail.com
    چند ماه پیش زیرنویس بازی دارک سولز 1 رو خریداری کردم، متاسفانه با شرایط فعلی دسترسی به ایمیلم ندارم و رمز عبورم هم فراموش کردم…
    میخواستم ببینم راهی هست که بتونم به اکانتم یا سریال زیرنویس درسترسی داشته باشم؟
    من بازیم روی درایو c بود متاسفانه مجبور شدم ویندوز عوض کنم و یه بار دیگه دارک سولز رو دانلود کردم، فایل نصبی زیرنویس روی درایو d بود و الان خواستم با همون نصب کنم ولی بهم گفته که سریال نیاز داره و من به ایمیلم هم دسترسی ندارم که بتونم سریال رو بگیرم.
    ممنون میشم تو این شرایط کمکم کنین حداقل یکم از دغدغه های ذهنیم فاصله بگیرم.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، برای بازیابی رمز عبورتون به پشتیبانی ایتامون https://eitaa.com/fansub پیام بدین.

  9. MrBanana

    سلام من نسخه ElAmigos این بازی رو نصب کردم و خب توی نسخه های هماهنگ شده نبود . پس نمیتونم از فارسی سازتون استفاده کنم ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، اگه ورژن بازیتون با ورژنی که نوشتیم یکی باشه احتمالا نصب بشه. اگه نصب نشد ولی ورژن یکی بود تیکت بزنید و از پوشه بازیتون عکس بفرستین.

  10. Parsa (خریدار محصول)

    موقع روند نصب یه نوشته قرمز میاد

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا تیکت بزنید و عکس بفرستین.

  11. Parsa (خریدار محصول)

    سایت خوبه ولی فارسی ساز من نصب نمیشه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، لطفا برای مشکلات نصب و اجرا تیکت بزنید.

  12. علی (خریدار محصول)

    سلام
    من میخواستم فارسی ساز رو برای دوستم هدیه بگیرم، مشکلی نداره که دوتا فارسی ساز با همین اکانت بگیرم و ایشون روی سیستم خودش فعال کنه؟
    ممنونم از شما و تیمتون، همیشه شاد و پیروز باشید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، نه مشکلی نداره. فقط وقتی دوستتون سیستم عوض کنه و بخواد فارسی ساز روی سیستم جدیدش کار کنه خودش نمی‌تونه درخواست بده و شما باید براش درخواست بدین.

  13. Mobin

    سلام خسته نباشید من دوشنبه شب 10 فروردین میخواستم زیرنویس دارک سولز بخرم ۳۷۵۰۰ تومن کیف پول شارژ کردم ولی هم زمان با شارژ کیف پول من دیتا سنترا خراب شدن تسویه حساب انجام شد پول برداشت شد ولی کیف پول من هنوز شارژ نشده. تیکت هم نمیتونم بدم، میتونید پیگیری کنید؟؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، حسابتون شارژ شد.

  14. Mmd24ts

    سلام من برای خرید زیرنویس کیف پولم را خواستم شارژ کنم مبلغ کم شد ولی کیف پول شارژ نشد لطفاً پیگیری کنید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام چک کردم با کمی تاخیر خودکار شارژ شده بود.

  15. ماهان تفکری (خریدار محصول)

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من زيرنويس رو روی سیستم قدیمی ام نصب داشتم الان اگه بخوام روی یه سیستم دیگه نصب کنم مشکلی به وجود نمیاد؟ یا اگر بازم بخوان سوییچ کنم روی یه سیستم دیگه هم میشه؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، فارسی ساز ها فقط روی یک سیستم می‌تونن نصب بشن. در صورتی که سیستمتون رو عوض کردین تیکت بزنید که براتون منتقل کنیم.

  16. Leon (خریدار محصول)

    سلام من همانطور که گفتید به روش آفلاین قصد داشتم فارسی ساز این بازی رو نصب کنم تمام مراحل رو انجام دادم فقط مشکل اینکه نمی‌تونم فایل فعال رو از زربین دانلود کنم اصلا نمیشه چیزی رو از زربین دانلود کرد. با آدرس سایت هم سریع کردم حساب کاربری رو توی گوگل باز کنم ولی برای ایمیل رو شناسایی نمی کنه . اگر امکانش هست لطف کنید این امکان رو اضافه کنید که با اشتراک گزاری فایل دانلود با نرم‌افزار های مدیریت دانلود فایل ها رو دانلود کنیم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درود، این مشکل ذره‌بین هست و از طرف ما نیست. از https://gerdoo.me/ استفاده کنید یا مستقیم سایتمون رو سرچ کنید توی کروم.

  17. Alieeee

    من قبلاً روی حسابی که ت سایتتون فارسی ساز دوتا بازی رو خریده بودم راه حلی برایش نیست

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      ۱۷ و ۱۸ ام حساب باز کرده بودی؟

  18. Alieeee

    سلام من قبلا با همین ایمیل حساب داشتم ولی وقتی میخوام وارد بشم میزنه با این ایمیل حسابی وجود نداره

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، اعلامیه بالای سایت رو بخونید و به حسابتون ورود بزنید.

  19. younes (خریدار محصول)

    سلام من میخام وارد حساب کاربریم بشم ولی مینویسه باید حسابتون رو فعال کنید از طریق جیمیل میرم ثبت نام بکنم دوباره میگه همچین حسابه کاربری وجود داره

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، اطلاعیه بالای سایت نوشتیم که ثبت نام کردین بعدش بدون توجه به خطایی که میده ورودبزنید. خودکار حسابتون تاییده.

  20. jack

    درود وقت بخیر من دوبار از کیف پولم ۵۰ تومن کم شد ولی کیف پولم شارژ نشد لطفا رسیدگی کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، یک بارش شارژ شده و باهاش فارسی ساز خریدین. برای اونیکی تراکنش تیکت بزنید و مبلغ و زمان دقیق پرداختش رو بفرستین که بررسی کنیم.

  21. یاسین

    سلام وقت بخیر
    من یک مشکل با ثبت نام دارم
    هرچقدر ایمیل های مختلف وارد می کنم میگه این ایمیل قبلا ثبت نام کرده است
    لطفا من رو راهنمایی کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، با همین ایمیلی که کامنت دادین ثبت نام کردین. کافیه الان باهاش ورود کنید به سایت حسابتون تایید شده.

  22. AliIx (خریدار محصول)

    سلام و خسته نباشید به تیم با عشق فن ساب!
    خیلی ازتون ممنونم که همچین فارسی ساز شاهکار و کاملی رو با همچین وفاداری عجیب و درستی به ادبیات اصلی و ثقیل خود گیم تهیه کردید!
    اولین بار توی چنل یوتیوب امیدلنون دیدم و همون کات سین اول گیم گفتم باید این شاهکار رو بگیرم!
    نکات مثبت فارسی ساز:
    خب مثل همیشه کل محتوای گیم از جمله منو ها و توضیحات آیتم ها (رفقا خودشون استادن و میدونن که نصف بیشتر ماجرای گیم و داستانش توی توضیحات آیتم هاست) کامل ترجمه شده و همه بخش های بازی و DLC هم دور از چشم نبوده.
    دوم اینکه ادبیات دارک سولز سنگین و سخته و حتی عزیزانی که سطح بالای زبان دارن هم ممکنه لغات ناآشنا و غیرکاربردی (بعضا قدیمی) ببینن و خوبی این فارسی ساز این هست که به اون سبک وفادار مونده و تغییری در سبک محاورات یا بیان آیتم ایجاد نکرده.
    باز هم ازتون ممنونم، شاد و مانا باشید!

  23. Poison

    سلام آیا بازی رو اول باید به صورت اورجینال خریداری کنیم از استیم بعد فارسی ساز را اجرا کنیم ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بخش زردرنگ نسخه‌های هماهنگ نوشتیم که هم با کرک هماهنگ هست هم استیم.

  24. علیرضا (خریدار محصول)

    لطفا Dark Souls 2 هم ترجمش بزارید

  25. Danial (خریدار محصول)

    آقا این دوبله عالی بود فقط میشه دارک سولز ۲ هم دوبله کنید

  26. Turaj (خریدار محصول)

    قبلا شک داشتم یک بازی را با فارسی‌ساز بازی کنم ولی توی یوتیوب، کانال امید این ترجمه را دیدم بعد نصب کردم و تا الان که ازش راضی هستم؛ چشم انتظار ترجمه نسخه دوم هر چه زودتر

  27. Mohammed

    آیا تو نسخه های قدیمی پارک سولز کار می‌کنه فارسی ساز یا وقت روی نسخه ریمیتر کار میکنه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فقط روی ریمستر کار می‌کنه.

  28. m.z (خریدار محصول)

    سلام به تیم فن ساب میخواستم ازتون تشکر کنم برای ترجمه دارک سولز یک ریمستر، من یه درخواستی دارم اگر بتونید خیلی ممنونتون میشم که بازی کاتانا زیرو برای ما ترجمه کنید به خاطر داستان پیچیده ای که داره باید خود بازیکن بفهمه داستان از چه قراره و با ویدیو و گفتن داستان اصلا راضی کننده نیست باید خودمون داستان رو پیش ببریم و اونم با زبان انگلیسی خیلی سخت می‌کنه کار رو

  29. sensei (خریدار محصول)

    چرا نمیتونم فارسی ساز رو دانلود کنم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، لینک مشکلی نداره. پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  30. ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

    چشم.

  31. happy (خریدار محصول)

    وفاداری به زیر نویس 10/10، بعدی dark souls 2 لطفا

  32. mr saeed

    سلام خسته نباشید
    می خواستم بدونم برای نسخه ps4 برنامه ای دارید یا نه
    ممنون میشم جواب بدین

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فعلا قول دادیم سه گانه اتزیو رو برا کنسول بدیم. هنوز برا بازی های دیگه تصمیم گرفته نشده.

  33. محمد مهدی (خریدار محصول)

    سلام من زیرنویس فارسی رو میخواستم نصب کنم روی بازی نصب نمیشه میگه بعد نسخه 1.3هست فیت گرل باید یه نسخه دیگه ای رو دانلود کنم میشه راهنماییم کنید؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، باید آپدیت های بازی رو به ترتیب نصب کنید. اگه باز هم نصب نشد پشتیبانی تلگرام پیام بدین که بررسی کنیم مشکل از چیه.

  34. ارمین (خریدار محصول)

    عالی بود👏
    منتظر نسخه دوم

  35. Amirali (خریدار محصول)

    سلام من کار های شماره سریال و … رو انجام دادم حالا توی نسخه ی بازی برام مشکل پیش اومده . هر کدوم رو میزنم میگه نسخه اشتباهه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، باید آپدیت های بازی رو از سایت دانلودها به ترتیب دانلود و نصب کنید تا بازیتون به ورژن ۱.۰۳ برسه.

      • Amirali (خریدار محصول)

        یعنی باید بازی رو یه بار دیگه دانلود کنم؟

        • Ahmad (خریدار محصول)

          نه، نوشتم باید اپدیت هارو بگیرید و نصب کنید.

  36. Amirali (خریدار محصول)

    سلام من میخوام این محصول رو بخرم ولی نمیدونم از کجا کیف پول رو شارژ کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، از بخش حساب کاربری روی کیف پول بزنید و حسابتون رو شارژ کنید. اگه بازم متوجه نشدین پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  37. مهدی امیری (خریدار محصول)

    سلام تیم فن ساب میخوام دارک سولز ریمستر وبگیرم هیجان دارم همین فعلا 😁.خسته نباشید

  38. سینا زنگانه (خریدار محصول)

    سلام خدمت تیم خفن فن ساب
    خیلی خوشحالم که یکی از بازی های محبوب من از فرنچایز دارک‌سولز رو فارسی کردید و این یکی از آرزو های چندساله منه
    ممنون میشم نسخه های بعدی رو هم در دست کار قرار بدید چون واقعا حیفه گیم هایی به این خوبی فارسی سازی نشن

  39. PARSA1390 (خریدار محصول)

    درود خدمت تمامی تیم فن ساب من فارسی ساز رو دانلود کردم ایمیل و شماره سریال رو هم زدم اما ارور داد رفتم تیک فارسی ساز آفلاین رو فعال کردم شناسه رو هم کپی کردم اما داخل سایت اصلا اون بخشی که باید شناسه دستگاه رو پیس کنم نبود فقطم برای دارک سولز این جوریه بقیه بازی ها او بخش رو دارن و من یکم مشکل فیلتر شکن دارم و نمیتونم به کانال تلگرام بیام اگه میشه همینجا تو کامنتا جوابمو بدین ممنون

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، توی کامنت‌ها که نمیتونیم بهتون بگیم چیکار کنید. باید تلگرام پیام بدین و عکس بفرستین تا بتونیم مشکل رو حل کنیم.

  40. ارمین (خریدار محصول)

    الآن اگه بخوام سه چهارتا ماد گرافیکی بریزم روش فارسی ساز کار می کنه اونوقت؟؟؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، یکی از کاربر ها با ماد re-remaster تست کرده و اوکی بوده. بقیه ماد ها تست نشده.

  41. BigMot (خریدار محصول)

    اگه ترجمه قسمت دوم همراه با dlc رو بدید بیرون 300 تومن دونیت میکنم مرد و قولش

  42. BigMot (خریدار محصول)

    سلام خدمت تیم بااستعداد و زحمتکش ترجمه و طراح گرافیک من تازه با سایت شما آشنا شدم و متاسفانه یکمی دیر شد چون من دارک سولز 1 و هالونایت رو با زبان انگلیسی تموم کردم ولی با این وجود فارسی سازشون رو از سایت شما خریدم تا دوباره تجربه شون کنم واقعا سنگ تموم گزاشتید مخصوصا دارک سولز که برای ترجمش باید دکترای انگلیسی داشت 😂😂😂 از اینکه خیلی غلیظ و سنگین بازی رو فارسی سازی هم کردید هم خیلی خوشم اومد چون بیشتر به محیط بازی میخوره. من نسخه های بعدی دارک سولز رو هنوز بازی نکردم ولی منتظر میمونم تا شما ترجمش رو بدید بیرون با تشکر از تیمتون🙏🙏🙏

  43. Morteza (خریدار محصول)

    سلام
    خسته نباشید
    با تشکر از ترجمه های خوبتان
    نسخه دوم این بازی رو هم ترجمه میکنید ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فعلا نه ولی در آینده ممکنه سراغش بریم.

    • احسان (خریدار محصول)

      سلام ارور میده که مسیر انتخاب شده درست نیست یا در مرحله قبل نسخه درست انتخاب نشده است راه حل دارید؟

      • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

        احتمال ۹۹ درصد بازیت به نسخه 1.03 آپدیت نشده از سایت دانلودها آپدیت ها رو بگیر به ترتیب نصب کن درست میشه

  44. امیرعلی (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشد من نسخه فیت گرل رو دانلود کردم بعد فارسی ساز باهاش نخوند نوشته بود نسخه باهم یکی نیست بعد CODEX رو دانلود کردم اصلا بالا هم نیومد اگه میشه بگید از کجا دانلود کنم با تشکر.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، همون فیتگرل رو روش آپدیت نصب کنی اوکی میشه. از سایت دانلود ها آپدیت هارو دانلود کن و به ترتیب نصب کن تا بازی به ورژن 1.03 برسه.

      • محمد رضا کوهی (خریدار محصول)

        تشکر ، خیلی زیرنویس خوبی بود 🙌 ،
        کاش سه گانه بازی را شما زیرنویس می کردید !!!!!

  45. ali (خریدار محصول)

    سلام اقا چه وضعشه بازی با فارسی ساز لانچ نمیشه فقط میره رو بکگراند هم ورزن 1.1 هم با 1.3

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین مشکلتون رو حل کنیم.

  46. SoulsLover

    اگه یچیز خیلی خوش ظاهر و صدا باشه ولی نامفهوم باشه به دل نمیشینه,
    ترجمه یعنی معنی کردن که آدم متوجه شه از یه نوشته یا زبان دیگه یعنی کار رو راحت تر کردن ولی اگه به این روش ترجمه شه یه بار دیگه رو دوش کاربره میندازه که معنی کلمه های فارسی غلیظ تر رو بره پیدا کنه خب حس خوب و رضایت بخشی تجربه اون ترجمه به آدم دست نمیده همه که نمیتونن معلم ادبیات بشن، مصداقش بعضی قسمت های زیرنویس مخصوصا برای دیالوگ های npc ها وغیره که واقعا بعضی کلمات نیاز به تحقیق در مورد معنی شون داره،تو هر مکالمه که سه چهار تا از این کلمه ها باشه آدم فقط باید دنبال معنیشون باشه پس کی بازی کنه؟؟؟
    فارسی روون معنی کنید که دیگه تمرکز آدم رو خوده بازی باشه نه فکرش رو معنی کلمه ها باشه این چیه اون چیه
    امیدوارم تو باقی نسخه ها روش فکر کنید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، ادبیات این بازی روان و رایج نیست و حتی بازیکن انگلیسی زبان هم باید کلمات رو سرچ کنه تا معنیشون رو بدونه. نمیتونیم بیایم متن بازی رو به سلیقه خودمون تغییر بدیم.

  47. اسماعیل عبدالهی (خریدار محصول)

    کاش زیرنویس رو به فارسی روان تر و رایج تر مینوشتید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، ادبیات این بازی روان و رایج نیست و حتی بازیکن انگلیسی زبان هم باید کلمات رو سرچ کنه تا معنیشون رو بدونه. نمیتونیم بیایم متن بازی رو به سلیقه خودمون تغییر بدیم.

  48. cheshochal (خریدار محصول)

    سلام . بعد از شارژ کیف پول مبلغ از حسابم کم شد ولی وبسایت همچنان میگه کیف پول شاژنیست. من حتی منتظر شدم که شاید به حسابم برگرده ولی بعد از چند ساعت اگر میخواست برگرده برگشته بود. زمن پرداخت پیام پرداخت موفقیت آمیز داده شده.

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      باید پشتیبانی تلگرام پیام بدی مشکلت رو حل کنن

  49. علی

    سلام نوشته بودید برای ps4 هم منتشر میکنید . امکانش هست تا قبل عید منتشر کنید ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      درگیر پروژه های مختلفی هستیم وقت نمیکنیم. احتمالا یک بازی دیگه عید برا ps4 منتشر کنیم.

      • Monster

        خسته نباشید ، میتونید یه زمانی حدودی از زمان انتشار نسخه ps4 بگید ؟

        • Ahmad (خریدار محصول)

          سلام، فعلا مشخص نیست. تا آخر فروردین منتظر سه گانه اتزیو برای ps4 باشید.

  50. jooyboy

    سلام
    میخواستم بدونم میتونم این فارسی ساز رو روی نسخه استیم دارک سولز ریمستر اجرا کنم ؟
    و اینکه اگر روی استیم میتونم پس چطور اون نسخه ای که میخواد رو بدست بیارم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بله با نسخه استیم هماهنگه و بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا میشه.

  51. ahmad

    سلام برای ps5 هم دارید؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، هنوز پورت نکردیم. اما وقتی که نسخه ps4 بزنیم اگه کنسولتون کپی خور باشه روی ps5 هم میاد.

  52. kamal (خریدار محصول)

    واقعا بی نقص بود امیدوارم نسخه دوم رو هم فارسی کنید.

  53. AGENT-A (خریدار محصول)

    حاجی رسما شاهکار کردین،خدا بود
    لطفا اگه تونستین دارک سولز ۲ هم اوکی کنین

  54. Beny (خریدار محصول)

    آقا دمتون گرم بهترینید‌ با قدرت ادامه بدید

  55. shahin (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید بنده برای اینکه از فارسی ساز استفاده کنم بازیو به آخرین نسخه آپدیت کردم و فارسی سازو نصب کردم بدون هیچ مشکلی اما دسته دیگه کار نمیکنه راه حلی دارین ؟
    دسته ps4

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، دسته به فارسی ساز ارتباطی نداره و دسته های ps خیلی بد به ویندوز وصل میشن باید از نرم افزار های شناسوندن دسته استفاده کنید. میتونید توی گروه تلگراممون بپرسین شاید کسی میدونست.

    • Hosein (خریدار محصول)

      میتونید از برنامه x360 استفاده کنید که دسته رو به قالب دسته ایکس باکس به بازی میشناسونه فیل های آموزشی داخل یوتوب هست

  56. mmd

    سلام خسته نباشید برای نسخه ps4 نمیزنید؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، بعد دروامدن هزینه ترجمه نسخه ps4 هم میاد.

  57. ایلیا

    خسته نباشید کی فارسی ساز دارک سولز ۲ رو میدید؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، جایی اعلام نکردیم که داریم میزنیم.

  58. وحید باقرانی

    درود بر شما
    میشه خواهش کنم، بگم التماس میکنم!!!
    لطفا و خواهشا اگر مقدور هست واسه نسخه ی Prepare to die edition هم فکری بکنید.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سیستم این بازی با ریمستر متفاوته. باید راهی برای فارسی سازیش پیدا کنیم.

  59. آریا (خریدار محصول)

    سلام وقتتون بخیر من نسخه ی codex رو دارم و وقتی نصب میکنم fatal error میده و تا فارسیاسز رو حذف نکنم نمیره .

    • Ahmad (خریدار محصول)

      پشتیبانی تلگرام از خطا عکس بفرستین.

  60. Ghossein

    خسته نباشید واکترو امید لنون رو دیدم کارتون خیلی خوب بود
    فقط بی زحمت برای کنسول هم بزارید
    من از موقعی که این نسخه رو گذاشتین سایت تون رو چک می کنم و منتظر هستم
    واقعا دمتون گرم و امیدوارم به حقتون برسید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، به دلیل کپی کردن فایل ها در نسخه ps4 تا زمانی که هزینه کار در نیاد نمیتونیم برا کنسول بدیم.

  61. Hassan

    آقا خداقوت دمتون گرم کاری که کردین عالیه

  62. Hassan

    سلام خسته نباشید دمتون گرم واقعا خوشحالم بلاخره بعده چندین سالی که بازی منتشر شده ترجمش دارم میبینم واقعا عالیه من خودم بازی چند بار تموم کردم اما بخاطر ترجمه شده باید یه باردیگه هم بازیش کنم
    فقط اگه ترجمه قسمت دوم هم بزارید دیگه واقعا سنگ تموم گذاشتید منتظر قسمت دوم هستم که ترجمش رو بزارید بازم دمتون گرم خداقوت

  63. رضا

    خسته نباشید بهترین سایت فارسی ساز ایرانی هستید بهترین کیفیت زیرنویس هارو دارید فقط چه زمانی زیرنویس دارک سولز کلاسیک میاد؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، دارک سولز کلاسیک سیستمش کامل با ریمستر متفاوته و فعلا راهی براش پیدا نکردیم.

  64. gccore

    خیــــــــــــــــلی کار تمیزی هست. پیشنهاد می‌کنم که انتخاب فونت را هم با themeـئه بازی هماهنگ بکنید، خیلی جذاب‌تر می‌شه.

  65. firstNOOB

    با نسخه اورجینال استیم هماهنگ بن نمیشه

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، آفلاین بازی کنید خیر.

  66. borhan (خریدار محصول)

    the system does not meet the minimum memory requirement to run the application این ارور بعد از نصب برام اومد و نسخه 1.3 نصب کردم از دانلودها چیکار کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  67. Mr davooodi

    یک سوال با نسخه فیت گیرل هماهنگ هست و اگر بخوام بازیم رو حذف کنم اما سیوام نپرع باید چیکار کنم.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      ورژن فیتگرل قدیمیه باید آپدیت های کدکس رو روش نصب کنید تا ورژن ۱.۰۳ بشه. سیو هارو بکاپ بگیرید که پاک نشه.

  68. benyamin (خریدار محصول)

    سلام من بازی دانلود میکنم و به راحتی وارد میشه ولی بعد از نصب فارسی ساز رور بازی دیگه نمیتونم وارد بازی بشم و این ارور رو دریافت میکنم the system does not meet the minimum memory requirement to run the application

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، ورژن بازیتون قدیمیه. باید ۱.۰۳باشه. فارسی ساز رو حذف کنید. از سایت دانلود ها آپدیت های کدکس رو دانلود کنید و به ترتیب نصب کنید بعد فارسی ساز رو نصب کنید.

  69. جعفر

    سلام اگه میشه لطفا دارک سولز اورجینال و فالوت نیو وگاس رو هم زیرنویس کنید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام تو کانال تلگراممون نظرسنجی برای بازی آينده گذاشتیم.

  70. محسن

    سلام. خسته نباشید قرار بود توی یک هفته اعلام کنید که برای نسخه اورجینال هم منتشر میشه یا نه اما حالا نزدیک دوهفته گذشته و چیزی نگفتید لطفا برای اورجینال هم منتشر کنید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام اگر عضو کانال تلگراممون بشی سریع تر از خبرای تیم با خبر میشی و باهامون مستقیم در ارتباطی.
      چشم خود همین دارک سولز یک مشکلی داشت که تازه امروز رفع شد.
      درگیر پروژه بعدی هستیم که بزودی میاد.
      ولی چشم اینم خبر میدیم.

      • امیررضا (خریدار محصول)

        استاد اگه میشه نسخه دوم دارک سولز را زیرنویس کنید با سه تا دی ال سی

  71. امیر شهروزی

    سلام . خسته نباشی عالی

  72. Hesam

    سلام یک خسته نباشید میخواستم بگم و اینکه خیلی خوبو درست بعضی جاها ادبی ترن بعضی جاها ساده تر ترجمه شدن
    ادامه بدید پرقدرت خیلی درجه یکید

  73. soheil

    سلام دمتون گرم از طرف امید لنون اومدم با کلی آرزو ولی حیف که برای ps4 منتشر نشده
    امیدوارم که تو برنامه بزارید که ما ها هم بتونیم از این شاهکار لذت ببریم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، در آینده برای ps4 هم منتشر میشه.

  74. عرفان

    سلام و درووود
    مرسی که این بازی فارسی کردید خدا قوت دمتون‌گرم‌واقعا
    با واکترو امید لنون خفن تر هم شده👍👏👏👏👏❤️❤️

  75. هومن

    سلام, لطفا بازی Dead Space Remake رو فارسی سازی کنید, مطمئنا خیلی ازش استقبال میشه

  76. Kayn (خریدار محصول)

    فارسی سازو نصب کردم بعد نصب بازی دیگه باز نمیشه fatal error میده میگه سیستم حداقل حافظه مورو نیاز برای اجرای برنامه را براورده نمی کند

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

      • Kayn (خریدار محصول)

        سلام به پشتیبانی تلگرام پیام دادم کمک کردن مشکل حل شد

      • علی (خریدار محصول)

        سلام دمتون گرم خسته نباشید ،دمت تیم شما و امید لنون گرم که پروژه ای به این قشنگی رو انجام دادید مرسی کلی موفق باشید❤️🌹🌹🌹🌹❤️ تا ویدیو امید اومد زود اومدم بگیرم که باهاش تموم کنم 😂😂عشقید

  77. Kayn (خریدار محصول)

    خلی خوشحال شدم بازی دارک سولز 1 ریمستر فارسی کردید ممنون از تیم شما

  78. هومن

    لطفا بازی Assassin’s creed 3 Remastered رو فارسی سازی کتید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      با خرید محصولاتمون و معرفی ما به دوست و آشنا باعث میشی روی پروژه های بیشتری کار کنیم فعلا برای اساسین ۳ برنامه ای نداریم.

  79. Jason (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید تیم فن ساب من با ویدیو لنون با این سایت آشنا شدم و واقعا سایت عالی دارید کیفیت کار خیلی خوبه

  80. kkv

    با سلام
    سه گانه Dead Space زیر نویس میکنید

    • میثم

      سلام میشه بازی ENDACOPIA رو زیر نویسش کنید بازیش خیلی صر و صدا بپا کرده

      • Ahmad (خریدار محصول)

        سلام. توی کانال و گروه تلگراممون عضو بشین بزودی نظرسنجی میذاریم.

  81. mahdi (خریدار محصول)

    دادا دمتون گرم منتظر نسخه دوم و سوم هم باشیم یا برنامه ای براشون ندارید

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فارسی سازی نسخه دوم و سوم بستگی به میزان فروش نسخه اول داره. اگه حمایت بشیم اونارم میزنیم.

      • امیر علی

        مطمـین باش به محض انتشار نسخه ps4 خودم اولین نفر می خرم

  82. Ghossein

    واقعا خسته نباشید دمتون گرم
    بی صبرانه منتظر نسخه کنسولش هستم

  83. Banana

    خواهشا نسخه ps4 هم اضافه کنید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      اونم بعدا میاد

  84. sadestboy (خریدار محصول)

    آقا واقعا دمتون گرم.
    یه تیم فوق حرفه ای، به شدت کارتون درسته.
    چقدر منتظر زیرنویس دارک سولز 1 و واکتروی امید لنون عزیز با این زیرنویس بودم.
    دست رو بازیای شاهکار میذارید برای ترجمه.
    من اولین بار زیرنویس هالونایت و خریدم ازتون و چقققققققققققدر شاهکار بود این زیرنویس. اصلا روح داده بود بازی.
    همین الانم از پای دارک سولز 1 بلند شدم.
    با این زیرنویس واقعا بازی جذاب تر میشه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      خوشحالیم که راضی بودی با حمایت از تیمی که فکر میکنی کارش خوبه باعث میشی زنده بمونه و حتی روی بازی های بیشتری کار کنه.

      • sadestboy (خریدار محصول)

        حتما. حتما.
        جدا از حمایت مالی از نظرم صحبت کردن راجب این سایت توی گپ های مخصوص گیم توی تلگرامه.
        خیلی ها هنوز مونده تا آشنا بشن با فن ساب.
        جدای از حمایت. این حالت لایسنس گذاری بازی ها خیلی خوبه و باعث میشه دیگه دزدی پخش نشه. واقعا آفرین

  85. حامد (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید بابت کاراتون.میخواستم بدونم واقعا با نسخه اورجینال استیم هم کار میکنه؟اگه بکنه من میخوام بخرم

    • حامد (خریدار محصول)

      چجور میتونیم خبر دار شیم؟واقعا پیگیری میکنید این موضوع رو؟

      • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

        یا هر روز سایت رو چک کن یا کانال تلگراممون عضو شو.

      • Ahmad (خریدار محصول)

        سلام، اگه منظورتون نسخه ریمستر استیم هست بله هماهنگه. اما نسخه اورجینال و ریمستر نشده هماهنگ نیست.

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، اگه منظورتون نسخه ریمستر استیم هست بله هماهنگه. اما نسخه اورجینال و ریمستر نشده هماهنگ نیست.

      • حامد (خریدار محصول)

        اره منظورم از اورجینال ینی کرکی نیست و برای استیمه ممنون از پاسخ گویی حالا میخواستم بدونم برای دارک سولز 2 و 3 هم برنامه ای دارید؟

        • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

          برنامه ای نداریم ولی اینکه برنامه داشته باشیم خیلی خیلی به فروش دارک سولز ۱ وابسته است.

        • izaleth (خریدار محصول)

          احتمال بن نداره روی نسخه اورجینال استیم؟

          • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

            سلام مورد اول اینکه ما خودمون نسخه اورجینال رو نداریم مخاطب‌هایی که تست کردن خبر دادن.
            اگر روی آفلاین مود بازی کنی احتمال بن شدنت صفره و فقط کافیه قبل آنلاین شدن زیرنویس رو پاک کنی.
            ولی حالت آنلاین رو هم دو تا از دوستامون چندین ساعت بازی کردن و گفتن که مشکلی نداشتن.

  86. Dani

    سلام رو نسخه فیت گرل ریمستر کار میکنه؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      باید قبل نصب فارسی ساز آپدیت های Codex رو به ترتیب روش نصب کنین تا به نسخه 1.03 برسین.

  87. amir (خریدار محصول)

    ببخشید . وقتی رو بازی نصبش میکنم بازی روی صفحه لودینگ میمونه . دلیلش چیه؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      والا تعداد کمی از کاربرا این مشکل رو داشتن که به خاطر آنتی ویروس یا دفندره سرچ کنین افراد خیلی زیادی این مشکل رو داشتن

  88. حمید

    ببخشید نسخه ps4 هم منتشر می کنید ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، در آینده برای PS4 هم منتشر میشه.

  89. Haji

    ببخشید رو نسخه ی قدیمی دارک سولز ۱ لایسنس کار نمیکنه؟
    فقط رو ریمستر کار میکنه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      اصلا روی نسخه قدیمی کار نمیکنه

  90. علیرضا

    سلام مجدد
    لطفا برای بازی های
    رزیدنت اویل ۴
    سری هیتمن
    الدن رینگ
    Spyro
    Spec ops the line
    و لَست اف آس هم فارسی ساز بسازید.
    تشکر فراااااوان🤎🙏

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سرمون شلوغه برای نظر سنجی حتما توی کانال تلگراممون عضو شو

  91. علیرضا

    واقعا عالی هستید و هرچی بگم بازم کمه.
    کیفیت فارسی ساز ها فوقالعاده، قیمت خیلی مناسب، فونت کاملا به محیط بازی میخوره، همه چی فارسی شده و به بهترین نحوه ترجمه شده.
    واقعا ممنون نمیدونم بیشتر این چطوری بهتون انرژی بدم❤️

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      لینک حمایت مالی پایین صفحه هست :))

  92. فنسولز

    ممنون بابت فارسی کردن این گیم خیلی بهش نیاز داشتم
    لطفاً dark souls 2 رو هم ترجمه کنید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      اینکه سولز لایک بازم کار کنیم خیلی به آمار فروش دارک سولز ۱ وابسته هست.

  93. علی

    کاش برای نسخه اورجینال هم فارسی ساز بزارید

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      خبرش رو تا هفته آینده میدیم.

  94. طاها

    دارک سولز 2 هم ترجمه کنید ممنون میشیم🙏🏻

  95. حافظ

    ای کاش مقداری به زبان ساده تر فارسی ترجمه میشد مثلا شرفای مغاک رو میشد اعماق گودال ترجمه کرد که ارتباط گیری باهاش آسون تر باشه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      سلام ترجمه بازی به نحوی صورت گرفته که تماما به نسخه انگلیسی وفادار باشه هرجایی که ادبی ترجمه شده متن انگلیسی هم ادبی بوده تا جای ممکن سعی شده حس پلیر انگلیسی زبان رو برای شما بسازیم. ساده‌سازی باعث پایین اومدن کیفیت ترجمه میشه.

  96. محسن

    خیلی ممنون بابت زیرنویس
    کی برای نسخه اورجینال منتشر میشه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      مشخص نیست هنوز بررسی نکردیم که شدنیه یا نه

  97. جعفر

    سلام کی برای نسخه کلاسیک منتشر میشه؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      مشخص نیست هنوز بررسی نکردیم که شدنیه یا نه

  98. ali (خریدار محصول)

    سلام حسته نباشید من این فارسی ساز رو خریداری ونصب کردم اما وقتی گیم رو میرم اجرا کنم اررور FATALرو میده من برای حل این اررور باید چیکار کنم

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، پشتیبانی تلگرام پیام بدین.

  99. ممدشونم (خریدار محصول)

    باورم نمیشه که این تیم خفن دارک سولز رو فارسی سازی کرده واقعا از صمیم قلبم براتون آرزوی موفقیت میکنم و بینهایت ازتون متشکرم که این بازی رو فارسی سازی کردید.
    من برم برای بار دهم این بازی رو تمومش کنم ولی اینبار با یه تجربه خیلی خفن تر!

  100. سجاد

    واقعا دمتون گرم واقعا این بازی به فارسی سازی احتیاج داشت امیدوارم بازی های سولز لایک بیشتری رو ترجمه کنید

  101. MrTrust (خریدار محصول)

    سلام فارسی ساز برام یه مشکل داره که وقتی نصبش می کنم بازی توی صفحه اول لودینگ قبل از اینکه اسم شرکت باندای کامبو بیاد گیر می کنه راه حلی داره ؟
    بازی رو از چند تا سایت متفاوت دانلود کردم ولی تغییری نمی کنه

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      لطفا پشتیبانی پیام بده تا مشکلت رو بررسی کنیم.

      • MrTrust (خریدار محصول)

        سلام دمتون گرم مشکل حل شد
        به خاطر ورژن فیت گرل بود که دانلود می کردم

  102. امیر

    فارسی ساز ها رو برای نینتندو هم منتشر نمیکنید؟

    • ادمین فنساب (رضا) (خریدار محصول)

      بررسی می‌کنیم ولی نسخه کنسولی با تاخیر چند ماهه منتشر میشه.

      • امیر

        خیلی فوق العاده میشه به تست هم نیاز داشتید خوشحال میشم کمک کنم

    • امیررضا

      خیلی عالی اگه بازی های بیشتری مخصوصا برای کنسول منتشر بشه شک نکنید ایده نابی هست و استقبال ازش زیاد میشه مثلا آلدن رینگ برای کنسول پلی فایو چه شود خسته نباشید

  103. MrTrust (خریدار محصول)

    باورم نمیشه که برای این بازی فارسی ساز اومده
    با اینکه دارک سولز 1 طرفدار های زیادی نداره ولی شما این بازی رو ترجمه کردین
    من همیشه زبانم مشکل داشت و دوست داشتم کامنت ها و دیسکریپشن آیتم ها رو بخونم ولی نمی تونستم
    واقعا خیلی خیلی ممنونممممممممم

  104. علی

    سلام خسته نباشید
    میشه بگید فارسی ساز برای دارک سولز ۲ و همچنین ۳ رو کی منتشر میکنید؟ (تاریخ میخوام که منتظر بمونم لطفا نگید بزردی)

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، فعلا برنامه‌ای برای دارک سولز ۲ و ۳ نداریم.

      • علیرضا

        😂

  105. میلاد

    سلام یه سوال داشتم الان نسخه فارسی سازی که قرار دادید همراه بازی هستش یا باید اونو جدا دانلود کنیم؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، ما فقط فارسی‌ساز می‌سازیم، بازی رو باید جداگانه دانلود کنید.

  106. فرشید

    سلام
    آیا توضیحات سلاح ها و لباس ها و زره ها و کلید آیتم های بازی هم ترجمه شده؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، تمامی آیتم های بازی بصورت ۱۰۰ درصد ترجمه و فارسی سازی شده.

  107. A.Ho3in64

    ادمین عزیز شما بازی اساسین 2 ک خیلی وقته گذاشتید کاملش نکردید و هنوز نزاشتید بعد بازی دارک سولز گذاشتید.من سه گانه اتزیو خریدم ولی متاسفانه اساین 2 یجور انگار طلسم شده.لطفا رو اونم کار کنید تموم بشه.واقعا اینجور درسته؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، تیم ترجمه دارک سولز با اساسین ۲ متفاوت هست. ترجمه اساسین ۲ هم تکمیل شده و الان در مرحله تنظیم و تست قراره داره. بزودی منتشر میشه.

  108. kkv

    با سلام
    اگه میشه سه گانه Dead Space ی نگاهی بندازید

  109. mohammad2172

    واقعا خسته نباشید و خدا قوت داره
    خیلی تیمتون عالی هستش
    فقط ایا فارسی ساز نیخه اورجینالش در دستور کارتون قرار داره ؟

    • Ahmad (خریدار محصول)

      سلام، سیستم نسخه اورجینال با ریمستر متفاوت هست و هنوز مشخص نیست فارسی ساز براش میاد یا نه.

دیدگاه خود را بنویسید
لطفاً مشکلات خود را در بخش تیکت اعلام کنید.
کامنت‌هایی که حاوی مشکلات نصب و اجرا هستند تایید نمی‌شوند و پاسخ نیز داده نخواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *